رویای نفر سوم المپیک؛ رسیدن به یزدانی و تیلور + فیلم

تهران- ایرنا- اتحادیه جهانی کشتی در تمجید از نتایج ملی‌پوش سن‌مارینویی نوشت: او می‌خواهد خود را به سطح تیلور و یزدانی برساند.

به گزارش ایرنا، پیکارهای رنکینگ‌دار کشتی آزاد اتحادیه جهانی روز گذشته با کسب تک مدال طلای محمد نخودی برای نمایندگان ایران در بوداپست مجارستان به پایان رسید. این آخرین رقابت رنکینگ‌دار در سال ۲۰۲۳ بود. قرار بود مسوولان کشتی آمریکا دیوید تیلور را برای رقابت‌های وزن ۸۶ کیلوگرم به این مسابقات اعزام کنند تا بتواند امتیاز خود را برای مسابقات جهانی افزایش دهد اما او از سفر به بوداپست انصراف داد.

در این وزن دارن گورگولیف از یونان و مایلس امینه از سن‌مارینو در دیدار نهایی وزن ۸۶ کیلوگرم حضور داشتند که امینه در نهایت موفق به کسب مدال طلا شد. مدالی که اتحادیه جهانی کشتی با تمجید از آن نوشت: برد آمینه در فینال مسابقات بوداپست تمرکز او را بر روی وزن ۸۶ کیلوگرم برای مسابقات قهرمانی جهانی بازگرداند. این مسابقه تکرار فینال قهرمانی اروپا بود اما آمینه اجازه نداد کشتی‌گیر روسی‌الاصل یونان بار دیگر قهرمان شود.

در ادامه گزارش اتحادیه جهانی کشتی آمده است: کشتی‌گیران وزن ۸۶ کیلوگرم در تلاشند تا خود را به تیلور و یزدانی برسند و مسابقات جهانی بلگراد می‌تواند اولین مسابقه‌ای باشد که مدعیان این ۲ قهرمان را به چالش بکشند.

امینه بعد از کسب عنوان قهرمانی در بوداپست گفت: گفت: آنان (تیلور و یزدانی) با نتایج خود جایگاه ثابتی را به دست آورده‌اند. من نیز به دنبال آن هستم تا به این ۲ قهرمان برسم.

کشتی مایلس امینه و دارن گورگولیف:

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha