۲۴ تیر ۱۴۰۲، ۱۲:۴۸
کد خبرنگار: 2785
کد خبر: 85169972
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۱۳۹ مرکز غیر دولتی زیر پوشش بهزیستی زنجان فعالیت می‌کند

زنجان - ایرنا- سرپرست بهزیستی استان زنجان گفت: در زمان حاضر ۱۳۹ مرکز غیر دولتی شامل مراکز مثبت زندگی، نگهداری گروه‌های هدف و مشاوره در سطح استان فعالیت می‌کند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، نعمت ملکی روز شنبه در دیدار با حجت الاسلام علی خاتمی امام جمعه زنجان به مناسبت هفته بهزیستی با بیان اینکه ۷۴ موسسه غیر دولتی، غیر انتفاعی و انتفاعی زیر نظر بهزیستی استان فعال است، افزود: بهزیستی با تاسیس مراکز مثبت زندگی، بخشی از خدمات خود را به محل زندگی مددجویان انتقال داده است.

وی اضافه کرد: در زمان حاضر ۲۲ وظیفه بهزیستی به این مراکز واگذار شده است و چون در محل سکونت مددجویان مستقر هستند، مددجو به راحتی در همسایگی خود می تواند از خدمات بهزیستی بهره مند شوند.

این مسوول ادامه داد: در زمان حاضر ۳۷ مرکز مثبت زندگی در سطح استان فعال است و خدمات یاد شده را به مراجعه کنندگان ارائه می کند.

وی جذب مشارکت های مردمی در رفع مشکلات مددجویان را امری مهم عنوان کرد و گفت: میزان مشارکت های مردمی (نقدی، غیر نقدی و خدماتی) در سه ماهه اول امسال بیش از ۲ میلیارد تومان بوده است.

این مسوول خاطر نشان کرد: بهزیستی استان در پیگیری مناسب سازی شهری و اماکن عمومی در رده استان های برتر قرار دارد.

به گفته ملکی، جلسات مناسب سازی به صورت فصلی و منظم با حضور معاون امور عمرانی استانداری و نمایندگان ادارات در سطح استان و شهرستان با حضور فرمانداران برگزار می شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha