کشتی فرنگی جام پولیاک مجارستان؛ نمایندگان کشورمان رقبای خود را شناختند

تهران- ایرنا- قرعه‌کشی پیکارهای بین‌المللی کشتی فرنگی مجارستان برگزار و نمایندگان کشورمان حریفان خود را شناختند.

به گزارش ایرنا، رقابت‌های بین‌المللی کشتی فرنگی جام امره پولیاک و رنکینگ اتحادیه جهانی کشتی از امروز (شنبه) با برگزاری مسابقات ۳ وزن نخست در شهر بوداپست مجارستان برگزار می‌شود.

تیم منتخب کشتی فرنگی کشورمان با ۶ کشتی‌گیر در این مسابقات شرکت کرده است که نتایج قرعه آن‌ها به شرح زیر است:

در وزن ۵۵ کیلوگرم که با حضور ۷ کشتی‌گیر و به صورت دوره‌ای برگزار می‌شود، مهدی احدی در دور اول با یرسین آبیر از قزاقستان، در دور دوم با امانگلی بکبولاتوف از قزاقستان و در دور سوم با برادی کونتز از آمریکا کشتی می‌گیرد.

در وزن ۶۰ کیلوگرم که ۲۲ نفر حضور دارند، امید آرامی در دور نخست به مصاف نیهات ممدلی از جمهوری آذربایجان می‌رود و در صورت غلبه بر این حریف در دور دوم به مصاف آیبک سابیربیکوف از قزاقستان کشتی می‌گیرد.

در وزن ۷۲ کیلوگرم که ۱۴ نفر شرکت کرده‌اند، سیددانیال سهرابی در دور اول با اوتار ابولادزه از گرجستان کشتی می‌گیرد و در صورت پیروزی در دور بعد به مصاف برنده کشتی میان کریستوفر کلانی و روبرت فریتش از مجارستان می‌رود.

در وزن ۷۷ کیلوگرم که ۲۳ نفر حضور دارند، محمد ناقوسی در دور نخست به مصاف کمال از آمریکا می‌رود و در صورت غلبه بر این حریف در دور دوم به مصاف اولدریچ وارگا از چک می‌رود.

در وزن ۹۷ کیلوگرم که ۲۲ کشتی‌گیر شرکت کرده‌اند، وحید دادخواه به مصاف مارکوس رانگینگر از اتریش کشتی می‌گیرد و در صورت پیروزی بر این کشتی‌گیر، در دور بعد به مصاف جوزف راو از آمریکا می‌رود.

در وزن ۱۳۰ کیلوگرم که ۲۰ نفر حضور دارند، علی‌اکبر یوسفی در دور نخست به مصاف کولتون شولتز از آمریکا می‌رود و در صورت غلبه بر این کشتی‌گیر، در دور دوم به مصاف یاکوبی کاجایا از گرجستان می‌رود. امیر قاسمی منجزی دیگر نماینده کشورمان پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم با داریوز ویتک از مجارستان کشتی می‌گیرد. دو نماینده کشورمان در صورت پیروزی مقابل حریفان خود در مرحله نیمه نهایی مقابل هم قرار می‌گیرند.

مسابقات اوزان ۵۵، ۶۰ و ۶۳ کیلوگرم امروز (شنبه) و رقابت‌های اوزان ۶۷، ۷۲، ۷۷، ۸۷، ۸۲، ۹۷ و ۱۳۰ کیلوگرم فردا یکشنبه برگزار می‌شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha