۲۴ تیر ۱۴۰۲، ۱۱:۲۹
کد خبرنگار: 1160
کد خبر: 85170049
T T
۳ نفر

برچسب‌ها

امکانات و اعتبارات ورزشی به صورت عادلانه در گیلان توزیع شود

رشت - ایرنا - استاندار گیلان گفت: امکانات، تجهیزات و بودجه ورزشی باید به صورت عادلانه در همه شهرهای استان توزیع شود تا ورزشکاران مجبور نباشند برای تمرین به مرکز گیلان مراجعه کنند.

به گزارش ایرنا، اسدالله عباسی روز شنبه در جلسه شورای عالی ورزش گیلان در رشت اظهار کرد: اعتبارات ورزشی نیز در همه رشته ها بایدبه صورت عادلانه توزیع شود؛‌برای اینکه بتوانیم بیش از پیش شاهد گسترش و پیشرفت رشته‌های مختلف ورزشی در گیلان باشیم نبایداعتبارات تنها مختص به چند ورزش باشد.

وی افزود: دستگاه های اجرایی نیز برای توسعه ورزش باید تعامل و همکاری بیشتری داشته باشند و امکانات خود را دراختیار هیات های ورزشی قرار دهند تا ورزشکاران رشته‌های مختلف برای پرداختن به امر تمرین با مشکل مواجه نشوند.

نماینده عالی دولت در گیلان با تاکید بر اینکه جامعه نیازمند نشاط و شادابی است،ادامه داد: یکی از مهمترین راهکارها در ایجاد شادابی افراد جامعه توسعه و گسترش ورزش است.

عباسی به تلاش بیشتر روسای هیات های ورزشی برای توسعه ورزش اشاره و بیان کرد: مسئولان هیات های ورزشی باید تلاش کنند تا تحول و امکانات مناسبی را برای رشته اختصاصی خود تهیه و ایجاد کنند و همچنین برای پیشرفت رشته ورزشی مذکور و جذب منابع مالی، راهکار و برنامه ارائه دهند.

ورزشکاران نام گیلان را پرآوزاه می‌کنند

استاندار گیلان در ادامه به تلاش ورزشکاران در میادین ملی و بین‌المللی اشاره و اضافه کرد: ورزشکاران ما تلاش می‌کنند تا در میادین بین‌المللی نام ایران و استان خود را پرآوازه کنند و به همین دلیل باید از زحمات این ورزشکاران تجلیل شایسته‌ای انجام شود.

عباسی خاطرنشان کرد: با وجود اینکه گیلان پتانسیل مناسبی در رشته‌های ورزشی مختلف دارد، باید انگیزه لازم را در ورزشکاران ایجاد کرد تا موفقیت آنان بیش از گذشته شود و از سوی دیگر برای تشویق ورزشکاران می‌توان از طرح نهضت ملی مسکن سود برد و ورزشکاران قهرمان را در اولویت قرار داد.

وی به تلاش بیشتر برای موفقیت ورزشکاران گیلانی در بازی های آسیایی اشاره کرد و گفت: با توجه به زمان محدود تا آغاز بازی های آسیایی، برای حضور موفق ورزشکاران گیلانی در این مسابقات جلسات تخصصی برگزار شود و ورزشکاران و مربیان ما با دانش روز آشنا شوند.

استاندار گیلان به پیشرفت چند رشته ورزشی و افول رشته کشتی در گیلان اشاره و اظهار کرد: در رشته‌هایی همچون تیراندازی، دوچرخه سواری و قایقرانی پیشرفت مناسبی داشته و ورزشکاران زبده‌ای داریم اما در رشته کشتی افول کردیم و باید این بخش کارشناسی شود.

در جلسه شواری عالی ورزش گیلان که در محل استانداری برگزار شد، محمد جلایی معاون سیاسی و امنیتی استانداری گیلان، جهانبخش آرمان مدیرکل ورزش و جوانان گیلان و تعدادی از روسای هیات های ورزشی این استان حضور داشتند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha