بهره‌گیری از ظرفیت‌های بکر سیستان و بلوچستان برای ایجاد ثروت ضروری است

زاهدان- ایرنا- استاندار سیستان و بلوچستان گفت: باید از ظرفیت‌های استان استفاده کنیم چرا که این ظرفیت‌ها در هیچ جای کشور وجود ندارد که می‌تواند برای این منطقه و کشور تولید ثروت کند.

به گزارش ایرنا، محمد کرمی روز شنبه در نشست با تعدادی از معتمدان سیستان و بلوچستان اظهارکرد: باید تجارت را در سطح استان گسترش دهیم و رقم رشد تجارت کنونی را چند برابر کنیم.

وی افزود: سیستان و بلوچستان باید به هاب دام کشور تبدیل شود و بتواند نیاز کشور به گوشت را تامین کند.

استاندار سیستان و بلوچستان اذعان کرد: باید زنجیره تولید گوشت در استان تکمیل و همچنین صنایع فرآوری مواد پروتئینی نیز ایجاد شود.

وی تصریح کرد: شرکت های دانش بنیان در سیستان و بلوچستان می‌توانند از ظرفیت های موجودی که تاکنون مورد استفاده قرار نگرفته تولید ثروت کنند.

کرمی ادامه داد: باید از ظرفیت‌های سیستان و بلوچستان استفاده کنیم چرا که این ظرفیت ها در هیچ جای کشور وجود ندارد و می‌تواند برای این منطقه و کشور تولید ثروت کند.

وی اظهارکرد: باید شرایطی را فراهم کنیم تا رفت‌وآمد به سیستان و بلوچستان تسهیل شود و هم اکنون نیز با پروژه های در دست اجرا، استان به یک کارگاه سازندگی تبدیل شده است.

استاندار سیستان و بلوچستان ادامه داد: همه باید در میدان باشیم تا بتوانیم این استان را به نقطه مطلوب برسانیم.

وی خاطرنشان کرد: باید جوانان خلاق سیستان و بلوچستان را پای کار بیاوریم چرا که همین جوانان باید آینده استان را بسازند و کارهای دانش بنیان را به سرعت پیش ببرید.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha