اسنوکر زیر ۲۱ سال جهان؛ آزادی‌پور در جمع هشت نفر برتر

تهران- ایرنا- تیرداد آزادی‌پور با پیروزی در مقابل نمایندگان مصر و هنگ کنگ موفق شد به دور حذفی  رقابت‌های قهرمانی جهان، به میزبانی کشور عربستان راه پیدا کند.

به گزارش ایرنا، رقابت‌های اسنوکر زیر ۲۱ سال قهرمانی جهان در بخش آقایان از ۱۹ تیر ماه به میزبانی کشور عربستان آغاز شد و تیرداد آزادی پور از کشورمان موفق شد با شایستگی به مرحله یک چهارم پایانی مسابقات جهانی راه پیدا کند.

سید ارسلان باقری دیگر نماینده کشورمان نیز در این مسابقات بود که در جمع ۱۶ نفر برتر با نتیجه ۴ بر ۳ در مقابل دراو پاتل از هندوستان شکست خورد و از دور مسابقات کنار رفت. باقری در آن مسابقه در ابتدا ۳ بر ۰ عقب افتاد اما نتیجه را جبران کرد. وی در فریم هفتم هم نتوانست کاری از پیش ببرد و با نتیجه ۴ بر ۳ شکست خورد.

از ظهر ۲۳ تیرماه ۱۴۰۲ مسابقات مرحله حذفی برگزار شد و تیرداد آزادی پور با نتیجه نزدیک ۳ بر ۲ حریف مصری را شکست داد و ارسلان باقری با کای نام پنگ حریف هنگ کنگی روبه رو شد که موفق شد ۳ بر ۰ پیروز شود.

تیم پسران اسنوکر کشورمان متشکل از تیرداد آزادی‌پور و سید ارسلان باقری تحت هدایت کامران شهلا در این مسابقات حضور دارد و ۲۶ تیرماه به پایان می‌رسد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha