۲۴ تیر ۱۴۰۲، ۱۱:۳۴
کد خبرنگار: 2748
کد خبر: 85170194
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

۳۵ هکتار از اراضی کشاورزی لرستان به چرخه تولید بازگشت

خرم‌آباد - ایرنا - فرمانده یگان حفاظت اراضی لرستان گفت: ۳۵ هکتار از اراضی کشاورزی شهرستان کوهدشت پس از رفع تصرف غیرمجاز به چرخه تولید بازگشت.

به گزارش روز شنبه ایرنا از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی لرستان، سرهنگ مسلم مویدی افزود: در اجرای تبصره ۲ ماده ۱۰ قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغی و حسب دستور دادستان شهرستان کوهدشت ۳۵ هکتار از اراضی کشاورزی این شهرستان که مالکان آن بدون دریافت مجوز اقدام به احداث بنا قطعه‌بندی، دیوارکشی و پی‌کنی کرده بودند، به چرخه کشاورزی بازگردانده شد.

مویدی ادامه داد: حفظ کاربری اراضی زراعی و باغ‌ها و مقابله با تغییرکاربری‌های غیرمجاز در اراضی کشاورزی طبق قانون ادامه خواهد داشت و متخلفان به مراجع قضایی معرفی می شوند.

وی از کشاورزان و متقاضیان اجرای طرح‌های کشاورزی و غیرکشاورزی خواست قبل از هرگونه تغییر کاربری اراضی کشاورزی به مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان مراجعه کنند و از راهنمایی کارشناسان امور اراضی بهره‌مند شوند.

وی همچنین ادامه داد: سامانه ارتباطی ۱۳۱ به‌صورت شبانه‌روزی آماده دریافت گزارش‌های مردمی در زمینه تغییر کاربری اراضی کشاورزی است و شهروندان باید برای هرگونه فعالیت در اراضی کشاورزی به جهاد کشاورزی مراجعه کنند.

بیش از ۸۰۰ هزار هکتار زمین کشاورزی در لرستان وجود دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha