۲۴ تیر ۱۴۰۲، ۱۲:۵۶
کد خبرنگار: 2201
کد خبر: 85170240
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

خیرین سلامت دزفول ۳۵ طرح بهداشتی درمانی اجرا کردند

دزفول-ایرنا- امام جمعه و رییس هیات امنای مجمع خیرین سلامت دزفول گفت: خیرین سلامت دزفول تا پایان سال گذشته ۳۵ طرح بهداشتی و درمانی در این شهرستان اجرا کردند.

به گزارش ایرنا حجت الاسلام سیدمحمدعلی قاضی دزفولی روز شنبه در یک مصاحبه تلویزیونی با بیان اینکه سبقت در کار خیر در فرهنگ قرآنی و روایات توصیه شده است، افزود: خیرین سلامت دزفول ۳۵ طرح بهداشتی درمانی شامل پنج مرکز جامع سلامت، ۱۱ پایگاه سلامت، ۶ پایگاه اورژانس، ۲ خانه بهداشت، ۲ مرکز دیالیز، یک مرکز مهارت‌های بالینی و پل ارتباطی بین بیمارستان بزرگ و زایشگاه حضرت زینب(س) را با ۱۶ هزار و ۲۳ مترمربع زیربنا ساختند و برای ساخت دانشکده پزشکی نیز با دانشگاه مشارکت داشتند.

وی با بیان اینکه برای اجرای این طرح‌ها، ۱۲۷ میلیارد و ۶۸۵ میلیون تومان توسط خیرین سلامت اهدا شده است، ادامه داد: علاوه بر این، خیرین سلامت دزفول در دوران کرونا ۲۲ میلیارد تومان برای تجهیزات و ملزومات پزشکی دزفول اهدا کردند.

خیرین سلامت دزفول ۳۵ طرح بهداشتی درمانی اجرا کردند

حجه‌الاسلام والمسلمین قاضی دزفولی بیان کرد: مردم متدین شهرستان دزفول تربیت شده علمایی هستند که در کار خیر از یکدیگر پیشی گرفته‌اند، همانگونه که در دفاع مقدس تربیت دینی مردم در محضر علما موجب مقاومت اسطوره‌ای آنها شد، در کار خیر نیز اینگونه هستند.

وی تصریح کرد: عالمان دینی دزفول از جمله آیت الله نبوی از مراجع تقلید شهرستان دزفول بانی کار خیر بود و بیمارستانی با نام بیمارستان آیت الله نبوی ساخت.

امام جمعه دزفول گفت: انجمن حمایت از بیماران سرطانی دزفول، بیمارستان بزرگ سرطانی امام حسن مجتبی(ع) ساخته‌اند که در این بیمارستان، صندوقی برای دریافت وجه از بیماران وجود ندارد و تمام مراحل درمانی بیماران کاملا رایگان انجام می‌شود.

رییس هیات امنای مجمع خیرین سلامت شهرستان دزفول خاطرنشان کرد: مجمع خیرین سلامت دزفول یکی از مجامع بسیار فعال است که به همت این خیران در هفته گذشته با حضور دکتر شهریاری دبیر مجمع خیرین سلامت کشور یک پایگاه سلامت در دزفول بهره برداری شد.

وی افزود: یکی از نکات مهم و کلیدی، هماهنگی و هم سویی مجمع خیرین سلامت دزفول با دانشگاه علوم پزشکی این شهرستان است و خیر این همدلی و همراهی به مردم رسیده است.

حجت الاسلام قاضی دزفولی با بیان اینکه کار خیر در جامعه در حال نهادینه شدن است و می‌تواند برای جامعه خیر و برکاتی داشته باشد، بیان کرد: یکی از شاخصه‌های رشد و ترقی و کمال هر جامعه نهادینه شدن کار خیر در آن جامعه است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha