۲۴ تیر ۱۴۰۲، ۱۴:۲۲
کد خبرنگار: 1423
کد خبر: 85170249
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

۹۰ درصد مطالبات گندمکاران ایلام پرداخت شد

۲۴ تیر ۱۴۰۲، ۱۴:۲۲
کد خبر: 85170249
۹۰ درصد مطالبات گندمکاران ایلام پرداخت شد

ایلام - ایرنا - سرپرست شرکت غله و خدمات بازرگانی ایلام گفت: ۹۰ درصد مطالبات گندم کاران استان تاکنون پرداخت شده و مابقی نیز به تدریج در حال واریز است.

علی رضایی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: پرونده پرداخت مطالبات ۳۰۷ هزار تن گندم کشاورزان‌ استان به بانک های عامل ارسال شده است.

وی افزود: ارزش این مقدار گندم سه هزار و ۵۶۰ میلیارد تومان است که از این رقم سه هزار و ۲۷۰ میلیارد تومان آن پرداخت شده است.

سرپرست شرکت غله و خدمات بازرگانی ایلام یادآور شد: ۲۸۳ میلیارد تومان از پرداخت مطالبات گندم کاران استان هنوز پرداخت شده است.

رضایی اضافه کرد: این مطالبات با تعرفه سال گذشته پرداخت شده و بعد از تعیین نرخ جدید مصوب امسال مابه‌التفاوت آن به کشاورزان‌ پرداخت خواهد شد.

وی در خصوص کلزا هم توضیح داد: تمام مطالبات کلزاکاران استان به رقم ۱۲۰ میلیارد تومان به طور کامل با نرخ مصوب سال گذشته پرداخت شده است و با تعیین نرخ جدید مابه‌التفاوت قیمت کلزا نیز به حساب کشاورزان واریز می شود.

به گزارش ایرنا، تاکنون ۳۰۵ هزار تن گندم از کشاورزان خریداری شده است که روند برداشت و خرید این محصول تا اوایل مردادماه ادامه خواهد داشت.

میزان برداشت و خرید دانه روغنی کلزا در سال زراعی جاری (اول مهر هر سال تا پایان شهریور سال بعد ) پنج هزار و ۵۰۰ تن بود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha