۲۴ تیر ۱۴۰۲، ۱۶:۴۶
کد خبرنگار: 2645
کد خبر: 85170588
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

توقیف اتوبوس مسافربری با تخلفات حادثه ساز در جاده کندوان 

نوشهر- ایرنا- رئیس پلیس راه استان مازندران از توقیف اتوبوس مسافربری با تخلفات حادثه ساز در محور کندوان خبر داد و گفت: حفظ جان هموطنان، خط قرمز پلیس راه است. 

به گزارش روز شنبه ایرنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ یدالله جهان تاب با قدردانی از رانندگانی که با رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی، پلیس راه را در تامین نظم و امنیت ترافیکی و افزایش ایمنی سفر یاری می کنند؛ اظهار داشت: حفظ جان هموطنان، خط قرمز پلیس راه است.

وی افزود: پلیس با معدود رانندگانی که با ارتکاب تخلفات رانندگی جان و ایمنی دیگر رانندگان قانونمند را به خطر می اندازند؛ بدون اغماض و برابر مقررات برخورد و رفتار می کند.

رئیس پلیس راه استان مازندران در ادامه به توقیف یک دستگاه اتوبوس مسافربری در محور کندوان اشاره کرد و گفت: راننده اتوبوس بعلت انجام تخلفات حادثه ساز، انظباط ترافیکی و ایمنی سفر را در محور کندوان برهم زده بود که خودروی مورد استفاده او توقیف شد.

سرهنگ جهان تاب در پایان تاکید کرد: پلیس راه در جهت استیفای حقوق عامه هیچگونه مماشاتی نخواهد کرد.

محور کرج - چالوس حدود ۱۶۰ کیلومتر طول دارد که حدود ۸۰ کیلومتر مربوط کندوان حوزه شهرستان چالوس و بقیه هم جزو حوزه جغرافیایی استان البرز است.

برابر آمار به طور میانگین روزانه در نیمه دوم سال حدود ۲۰ هزار دستگاه خودرو در این مسیر تردد می کنند و این آمار در فصول بهار و تابستان به ۵۰ هزار تردد در روز می رسد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha