مربیان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان اردبیل به مصاف هم دعوت شدند

اردبیل - ایرنا - معاون فرهنگی و پژوهشی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان اردبیل از انتشار فراخوان نخستین جشنواره‌ استانی جُستارنویسی ویژه مربیان کانون، بر اساس پیش‌بینی کتاب کار سال ۱۴۰۲ خبر داد.

داریوش علومی، عصر شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: هدف اصلی از برنامه‌ریزی و اجرای جشنواره در بین مربیان مراکز کانون استان اردبیل تقویت توانایی آن‌ها برای ژرف‌اندیشی، تبادل اندیشه، یادگیری و افزایش آگاهی، تقویت نگاه جستجوگری، مطالعه و مهارت نوشتن است.

وی اضافه کرد: ثبت تجربه‌های زیستی حوزه کاری مربیان در مراکز و تلاش برای روایت بی‌واسطه‌ و دست‌ اول آن‌ها، از اهداف اصلی این جشنواره است و شرکت‌کنندگان، آثار خود را با محورهای موضوعی فرهنگی، هنری و ادبی به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

معاون فرهنگی و پژوهشی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان اردبیل با بیان اینکه موضوع جستار باید در راستای فعالیت‌های مراکز انتخاب شود،افزود: پرورش تفکر انتقادی و تمرین اندیشیدن، کمک به ارتقای فعالیت‌های فرهنگی هنری و ادبی در مراکز، تقویت مهارت نوشتاری مربیان و توانایی بحث در مورد یک موضوع، تقویت نگاه جستجوگری و فعالیت‌های مهارت محور برای نوشتن کاربردی از اهداف فرعی جشنواره است.

علومی تاکید کرد: مهلت ثبت ‌نام و ارسال آثار تا سی‌ام آبان ماه است و پس از داوری و اعلام نتایج، از برگزیدگان در هفته پژوهش تقدیر به عمل خواهد آمد و تلفن ۰۴۵۳۳۲۳۵۰۳۴ به عنوان دبیرخانه‌ نخستین جشنواره استانی جُستارنویسی آماده پاسخ‌گویی به سؤالات علاقه‌مندان است.

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در مرکز و شهرستان‌های استان اردبیل در رشته‌های مختلف فرهنگی، ادبی و هنری فعال است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha