دقیقی: سقف بودجه؟ ما کف هم نیستیم/ تخلف یک بازیکن نباید به تیم ضربه بزند

تهران- ایرنا- سرمربی تیم تازه لیگ‌برتری شمس آذر قزوین با اشاره به شرایط این تیم گفت: در شرایطی صحبت از سقف بودجه در لیگ می‌شود که ما حتی از کف بودجه هم پائین‌تر هستیم!

به گزارش شامگاه شنبه ایرنا، سعید دقیقی بعد از بازی دوستانه تیمش برابر نساجی اظهار کرد: بازی‌های تدارکاتی برای شناسایی نقاط ضعف و قوت تیم‌هاست و با توجه به اتفاقات اخیر و مسائل حاشیه‌ای که برای ما به وجود آمده بود، تا حدودی با عدم تمرکز تیمی مواجه بودیم که باید این موضوع را مدیریت کنیم.

وی در واکنش به اتفاقات اخیر و حاشیه‌سازی یکی از بازیکنان شمس‌آذر قزوین گفت: ما به این رای احترام می‌گذاریم اما به نظر من این رای اجحاف در حق مردم قزوین است زیرا این موضوع به الان باز نمی‌گردد و مربوط به سال‌های قبل است. بازیکن کارت سربازی جعلی ارائه کرده و تیم دچار مشکل شده است.

دقیقی یادآور شد: این بازیکن کمتر از ۹۰ دقیقه برای ما بازی کرده بود و امیدواریم کمیته استیناف در این خصوص تصمیمی بگیرد که تاوان اشتباه این بازیکن را باشگاه ندهد. امیدواریم جدول به شرایط قبلی بازگردد تا تیم تازه‌لیگ‌برتری‌شده شمس‌آذر در ابتدای راه دچار مشکل نشود.

وی درباره قانون سقف بودجه نیز اضافه کرد: بودجه ما در اندازه یک تیم لیگ یک است اما نقطه قوت ما مدیری جوان و بازیکنانی مستعد است و می‌خواهیم با همین بازیکنان گمنام نتایج خوبی را رقم بزنیم. ما در لیگی بازی خواهیم کرد که صحبت از سقف بودجه در آن مطرح است ولی ما حتی کف آن را هم در اختیار نداریم؛ با این حال به آینده امیدواریم.

سرمربی شمس‌آذر قزوین در خصوص احتمال شکایت سایر تیم‌های لیگ یک از این تیم به دلیل تخلف صورت‌گرفته افزود: چرا باید شکایت کنند؟ برخی رفتارها در شان فرهنگ ایرانی نیست. این اشتباه مربوط به امروز و دیروز نیست و از گذشته اتفاق افتاده است و نباید مردم قزوین تاوان این اشتباه را بدهند.

تیم‌های نساجی مازندران و شمس‌آذر قزوین عصر امروز در دیداری تدارکاتی به مصاف یکدیگر رفتند که این دیدار در نهایت با نتیجه یک بر صفر به‌ سود شمس‌آذر خاتمه یافت.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha