۲۵ تیر ۱۴۰۲، ۸:۵۵
کد خبرنگار: 3090
کد خبر: 85170894
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

فاز دوم پارک علم و فناوری همدان ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد

همدان-ایرنا- رئیس پارک علم و فناوری همدان گفت: فاز دوم ساختمان اصلی پارک علم و فناوری همدان به مساحت چهار هزار و ۲۰۰ مترمربع  ۸۰ درصد  پیشرفت فیزیکی دارد.

به گزارش روز یکشنبه روابط عمومی پارک علم و فناوری همدان، مجید کزازی در جریان بازدید فرماندار همدان از فاز دوم ساختمان اصلی پارک علم و فناوری همدان اظهار داشت: تکمیل این پروژه و بهره برداری از آن، در مجموع اعتباری بیش از ۳۹۰ هزار میلیون ریال نیاز است که از این میزان اعتباری حدود ۲۲۳ هزار میلیون ریال برای فضای فیزیکی و ۱۶۷ هزار میلیون ریال برای تجهیزات ساختمان است.

وی افزود: در حال حاضر هزار مترمربع از فاز دوم ساختمان آماده افتتاح و بهره‌برداری است و با توجه به اینکه در سفر سال گذشته ریاست جمهوری به استان ۳۰ میلیارد تومان برای تکمیل فاز دوم این ساختمان مصوب شد که در صورت تخصیص به‌موقع اعتبارات سه هزار و ۲۰۰ مترمربع باقیمانده تا دهه فجر سالجاری تکمیل و افتتاح می شود.

رئیس پارک علم و فناوری همدان گفت: از نیازها و دغدغه‌های اصلی واحدهای فناور و شرکت های دانش بنیان، فضای استقرار و به ویژه فضاهای کارگاهی است که خوشبختانه در فاز دوم ساختمان پارک علاوه بر فضاهای استقرار ۱۱ کارگاه تخصصی، رستوران، نماز خانه، سالن آمفی تئاتر، سالن جلسه و یک فضای اشتراکی co-working با ظرفیت مناسب طراحی شده است که در صورت تامین اعتبارات مورد نیاز در دهه فجر تکمیل و به بهره برداری می رسد.

فاز دوم پارک علم و فناوری همدان ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد

کزازی اظهار داشت: فاز نخست ساختمان اصلی پارک علم و فناوری همدان به مساحت پنج هزار و ۸۰۰ مترمربع در سال ۱۳۹۸ افتتاح شد و هم اینک محل فعالیت واحدهای فناور و شرکت های دانش بنیان است.

در پایان این بازدید فرماندار همدان نیز به همراه معاونین خود با خدمات و فعالیت های پارک علم و فناوری همدان آشنا شدند و از محصولات فناورانه پارک علم و فناوری همدان بازدید کردند.

از تعداد ۷۲ شرکت دانش بنیان فعال در استان همدان ۴۰ شرکت در پارک علم و فناوری همدان مستقر هستند و نیز از تعداد ۳۴۰ واحد فناور پذیرش شده در مراکز نوآوری و رشد تابعه پارک علم و فناوری استان همدان ۱۸۰ واحد فناور در مرکز رشد همدان استقرار دارند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha