توقیف کامیون حامل ۲۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق و اخبار انتظامی لرستان

خرم آباد - ایرنا - توقیف کامیون حامل ۲۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق، کشف پنج فقره سرقت در خرم آباد، دستگیری عاملان برداشت غیر مجاز بانکی در الیگودرز و سارقان موبایل در دورود سرخط اخبار انتظامی لرستان در روز یکشنبه ۲۵ تیرماه است.

به گزارش روز یکشنبه ایرنا از پایگاه خبری پلیس لرستان ماموران انتظامی شهرستان دلفان حین کنترل خودرو های عبوری در محور "دلفان - همدان" به یک دستگاه کامیون کشنده مشکوک شدند و آن را متوقف کردند.

ماموران انتظامی از این کامیون ۲۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق و خارج از چرخه قانونی توزیع کشف کردند که راننده خودرو پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع ذیصلاح معرفی شد.

دستگیری سارقان و کشف پنج فقره سرقت در خرم آباد

سرهنگ نبی اله قاسمی فرمانده انتظامی خرم آباد اظهار داشت: در پی تشدید اقدامات پیشگیرانه و اجرایی کردن راهکارهای مبارزه با سرقت و همچنین کنترل مجرمان، طرح مبارزه با سرقت در این شهرستان اجرا شد.

وی افزود: در نتیجه اجرای این طرح ماموران انتظامی خرم آباد موفق به دستگیری سه سارق شدند که متهمان در ادامه روند تحقیقات تخصصی به انجام پنج فقره انواع سرقت اعتراف کردند و به مراجع قضائی معرفی شدند.

دستگیری عاملان برداشت غیر مجاز بانکی در الیگودرز

فرمانده انتظامی الیگودرز گفت: در پی شکایت و مراجعه تعدادی از شهروندان مبنی بر برداشت غیرمجاز از کارت های عابر بانک، موضوع در دستور کار پلیس فتای این فرماندهی قرار گرفت.

سرهنگ علی اسدالهی اظهارداشت: ماموران پلیس فتا شهرستان الیگودرز با هماهنگی های قضائی، اقدامات انتظامی و پیگیری های مستمر، چهار کلاهبردار را در این خصوص شناسایی، حین ارتکاب جرم دستگیر و به یگان انتظامی منتقل کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان الیگودرز ادامه داد: کلاهبرداران در تحقیقات انجام شده به ۲ فقره کلاهبرداری به ارزش ۵۰۰ میلیون ریال اعتراف کردند و پس از تحقیقات به مراجع قضایی تحویل شدند.

سارقان موبایل در دام پلیس دورود

سرهنگ جمشید سیاه منصور فرمانده انتظامی دورود اظهار داشت: در پی مراجعه یک شهروند مبنی بر سرقت موبایل وی موضوع بصورت ویژه در دستور کار عوامل انتظامی قرار گرفت و ماموران کلانتری ۱۱ با انجام اقدامات پلیسی، ۲ سارق حرفه ای را شناسایی و در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

این مقام انتظامی اظهار داشت: متهمان دستگیر شده در تحقیقات پلیس به هفت فقره موبایل قاپی در نقاط مختلف شهرستان دورود اعتراف کردند و پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha