اردوی آمادگی تیم تکواندو نونهالان کشور در شاهرود آغاز شد

شاهرود - ایرنا - اردوی آمادگی و تمرینی تیم تکواندو نونهالان کشور با حضور ۲۴ ورزشکار این رشته در شاهرود استان سمنان آغاز شد.

اردوی آمادگی و تمرینی تیم تکواندو نونهالان کشور به مدت ۲ هفته با حضور ۲۴ تکواندوکار از سراسر کشور در شهر شاهرود استان سمنان در حال برگزاری‌ است.

سرمربی تیم تکواندو نونهالان کشور روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به اینکه تمرینات تیم تکواندو نونهالان زیر نظر مربیان و کادر فنی پیگیری می‌شود، ابراز کرد: هدف از برگزاری این اردو، آمادگی تکواندوکاران برای شرکت در مسابقات قهرمانی آسیایی در شهر بیروت کشور لبنان است.

حامد جعفری با بیان اینکه رقابت‌های آسیایی از ۱۵ تا ۱۷ شهریورماه در ۱۰ وزن برگزار می‌شود، اظهار کرد: رقابت‌های قهرمانی آسیا بر اساس شاخص‌های قد و وزن شرکت کنندگان برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه این ورزشکاران از منتخبان مسابقات کشوری هستند، افزود: در هر یک از ۶ وزن نخست ۲ نفر و در هر یک از چهار وزن بعدی سه تکواندوکار در اردوی آمادگی شاهرود حضور دارند.

سرمربی تیم تکواندو نونهالان کشور ادامه داد: تمرینات هوازی و همچنین آماده‌سازی انتقال به تمرینات غیرهوازی در این اردوی تمرینی در دستور کار قرار دارد.

حضور ۲ تکواندوکار شاهرودی در اردوی تمرینی نونهالان کشور

وی با اشاره به اینکه اردوی آمادگی شاهرود در باشگاه قهرمانی مولانا واقع در مجموعه آبشار در حال برگزاری است، ابراز کرد: بنیامین محمدی و آتیلا مولانا از شهرستان شاهرود استان سمنان در این اردوی تمرینی شرکت دارند.

جعفری با بیان اینکه مرحله بعدی اردوی تمرینی در شهر گرگان استان گلستان برگزار می‌شود، اظهار کرد: ۱۴ نفر برگزیده نهایی برای شرکت در رقابت‌های آسیایی در این اردو تعیین می‌شوند.

سرمربی تیم تکواندو نونهالان کشور تصریح کرد: این اردو به همت اداره کل ورزش و جوانان و هیات تکواندو استان سمنان و برادران ساجد و سهیل مولانا در حال برگزاری است.

۷۵۰ تکواندوکار و ۳۰ مربی و داور این رشته ورزشی در شهرستان شاهرود فعالیت دارند و بیش از سه هزار نفر در رشته‌های رزمی مختلف مشغول ورزش هستند.

شهرستان شاهرود در شرق استان سمنان به خاطر داشتن امکانات مناسب ورزشی، هر سال میزبان برگزاری مسابقات کشوری و نیز اردوهای آماده‌سازی تیم‌های ملی در رشته‌های گوناگون است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha