۲۵ تیر ۱۴۰۲، ۱۴:۰۸
کد خبرنگار: 939
کد خبر: 85171408
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پوستر دومین جشنواره بین المللی پانتومیم زنجان رونمایی شد

زنجان - ایرنا - پوستر دومین جشنواره بین المللی پانتومیم زنجان روز یکشنبه با حضور کاظم نظری مدیرکل هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و اسرافیل فرج اللهی مدیرعامل انجمن هنرهای نمایشی رونمایی شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا،مدیرکل هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در این آیین که امروز در گنبد تاریخی سلطانیه با حضور مدیران استانی و شهرستانی و شماری از هنرمندان برگزار شد، گفت: جشنواره بین المللی پانتومیم از تخصصی‌ترین جشنواره ها در کشور است که استان زنجان میزبانی آن را برعهده دارد و تلاش ما تقویت این جشنواره در این استان است.

نظری افزود: امسال علاوه بر گروه های داخلی، گروه های برجسته ای از ۱۰ کشور همچون ایتالیا، اسپانیا، اروگوئه، ژاپن و کره جنوبی در جشنواره پانتومیم حضور می‌یابند.

دومین جشنواره بین المللی پانتومیم به میزبانی استان زنجان از ۱۷ تا ۲۰ مهرماه برگزار خواهد شد.

در حاشیه آیین رونمایی از پوستر دومین جشنواره بین المللی پانتومیم زنجان از داوود فتحعلی بیگی و داوود داداشی ۲ هنرمند ملی اهل سلطانیه تجلیل شد.

داوود فتحعلی بیگی متولد سال ١٣٢٩ در سلطانیه زنجان و فارغ ‌التحصیل مقطع کارشناسی نمایش از دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه تهران است.

او در زمینه‌های کارگردانی، بازیگری، نویسندگی و پژوهشگری فعالیت داشته و مدرس دانشگاه نیز هست.

فتحعلی بیگی از جمله فعالان عرصه هنرهای نمایشی است و در سال ١٣٨٠ موفق به دریافت مدرک درجه یک هنری (معادل دکتری) از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی شد.

داوود داداشی متولد سال ۱۳۴۰ در سلطانیه زنجان، بازیگر و هنرمند نمایش های ایرانی است.

او در سال ۱۳۶۰ دیپلم اقتصاد گرفته و اولین فارغ التحصیل نقش سیاه از کانون نمایش های سنتی آئینی بعد از انقلاب و دارای مدرک درجه ۲ هنری از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha