حال و هوای ادارات کهگیلویه و بویراحمد در روز سفر رئیس جمهور و هیات دولت

یاسوج- ایرنا- امروز (دوشنبه ) همچون روز گذشته در ادارات کهگیلویه و بویراحمد شاهد حضور گسترده مردم و اقشار مختلف برای دیدار با نمایندگان تام‌الاختیار وزارتخانه ها هستیم که برای بیان مشکلات شان و رفع آن ها لحظه شماری می کنند.

به گزارش ایرنا، آیت‌الله رئیسی و اعضای هیات دولت در دور دوم سفرهای استانی امروز دوشنبه و سه شنبه برای سفری دو روزه به کهگیلویه و بویراحمد خواهند آمد.

پیش از حضور رئیس جمهور تیم های گسترده ای در استان کهگیلویه و بویراحمد حضور یافته اند و شاهد شور و هیجان وصف نشدنی در این استان هستیم.

اقتصاد و دارایی کهگیلویه و بویراحمد

ستاد ارتباط مردمی با حضور نماینده تام‌الاختیار وزیر امور اقتصاد و دارایی، علی نظامی رئیس مرکز بازرسی، مدیریت عملکرد و پاسخ‌گویی به شکایات و علی عادل عابدنژاد داورانی مدیرکل دفتر امور استان‌ها از روز گذشته  تا پایان سه شنبه ۲۷ تیرماه ۱۴۰۲ در یاسوج، میدان امام حسین(ع) خیابان شهید دستجردی، اداره کل امور اقتصاد و دارایی کهگیلویه و بویراحمد حضور دارند.

طاهر شریف‌پور افزود: میز خدمت برای ارائه خدمات هرچه بهتر در تمام استان‌های کشور از یک روز قبل از سفر و تا یک روز بعد از سفر با حضور نماینده تام‌الاختیار وزیر اقتصاد کشور دایر است.

وی تصریح کرد: پیش از برگزاری و ارائه میز خدمت در اداره همکاران برای این کار توجیه شدند و اکنون برای ارائه خدمات به مردم آماده همکاری هستند.  همکاران ما مراجعه کنندگان را راهنمایی می‌کنند و امیدواریم که گره از مشکلات مردم و استان گشوده شود.

مدیرکل اداره امور اقتصادی و دارایی کهگیلویه و بویراحمد گفت: میز خدمت در تمام کشور برپا شده است؛ اما تصور  نمی‌کنم هیچ اداره‌ای به جز امور اقتصاد و دارایی به این شیوه ارائه خدمات به مردم داشته باشد.

رئیس مرکز بازرسی، مدیریت عملکرد و پاسخ‌گویی به شکایات گفت: میز ارتباطات مردمی در سفرها برای شنیدن صدای مردم و برطرف کردن نواقص ایجاد شده است. اهداف ما در این سفر این است که با اختیارات و مجموعه مدیریتی که در این میز حضور دارند مشکلات در همین استان حل و فصل شود و آنجا که به پیگیری‌های ملی نیاز دارد ما سفیر مردم باشیم و صدای آنها را به گوش مقامات و مسوولان ذیربط برسانیم تا شاهد تصمیم گیری‌های بهتر باشیم.

علی نظامی افزود: تمام سعی ما این است با توان مدیریتی خوب و با همراهی اعضای هیات مدیره این استان گوش شنوای مردم استان کهگیلویه و بویراحمد و خدمتگزار آنها باشیم.

وی گفت: وزارت امور اقتصاد و دارایی از ابتدای دولت رویکرد پرداخت تسهیلات خرد را در دستور کار قرار داده است. با وجود محدودیت‌هایی که در منابع وجود دارد این امر سیاست‌های متنوعی داشته تا از این طریق نیاز مردم برطرف شود. اما باید به این مساله نیز توجه شود که اگر تراز بانک‌ها بهم بخورد باعث تورم شدید در کشور خواهد شد.

نظامی تاکید کرد: در این سفر نمایندگان بانک مرکزی هم حضور دارند و این موضوع را بررسی خواهند کرد. اولویت دولت اعطای تسهیلات خرد برای مشکلات معیشتی است؛ اما این موضوع با ارزیابی دقیق‌تری بررسی خواهد شد.

وی گفت: بعضی از بانک‌ها دچار ناترازی شدند و این برابر با تورم است از بین بردن این امر در برنامه دولت وجود دارد که هم مشکلات معیشت مردم برطرف شود و هم ناترازی‌ها و تورم از بین برود.

نظامی گفت: مشکلات و گرفتاری‌های متنوع سرمایه‌گذاران بررسی خواهد شد، در میز ارتباطات مردمی همراه مردم هستیم و در نهایت از طریق مراجع ذی ربط بررسی خواهد شد.

بنیاد نخبگان کهگیلویه و بویراحمد

حضور نماینده تام الاختیار معاون علمی و فناوری رئیس جمهور و رئیس بنیاد ملی نخبگان در استان برای دیدار و گفت و گو با نخبگان، فناوران، تولید کنندگان و شرکت های دانش بنیان و بررسی مستقیم خواسته های آنان همزمان با سفر رئیس جمهور به استان، نماینده تام اختیار معاونت علمی و فناوری رئیس جمهور و بنیاد ملی نخبگان به صورت حضوری با نخبگان و فناوران دیدار و تقاضاهای آنان را بررسی می‌کند.

حمداله اکوانی افزود: در قالب برنامه های مردم محور سفر رئیس جمهور به استان کهگیلویه و بویراحمد مدیرکل دفتر ارتباطات مردمی معاونت علمی و فناوری به عنوان نماینده تام الاختیار معاونت علمی و فناوری و بنیاد ملی نخبگان از روز ۲۵ تیرماه در بنیاد نخبگان استان مستقر شده و ضمن دیدار رو دررو با مستعدان برتر، نخبگان، فناوران، مدیران و اعضای شرکت های دانش بنیان با آنان گفت و گو می کند و در جریان نیازهای آنان قرار می‌گیرد.

اکوانی گفت: برنامه دیدار نماینده تام اختیار معاونت علمی و فناوری رئیس جمهور در قالب طرح ابتکاری ملی خدمت میدانی که بنام شهید حاج قاسم سلیمانی مزین است صورت می گیرد و هدف آن دریافت مستقیم خواسته های نخبگان و فناوران و بررسی نحوه کمک به حل مشکلات آنان و استفاده از منابع معاونت علمی و فناوری و بنیاد ملی نخبگان در جهت خدمت به نخبگان و فناوران استان و مشارکت آنان در برنامه های توسعه زیست بوم نخبگانی و دانش بنیان استان است.

رئیس بنیاد نخبگان استان کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: از نخبگان علمی، فرهنگی و اجتماعی، دانشگاهی، فناوران و اعضای شرکت های دانش بنیان، صنعت گران، تولید کنندگان، سرمایه گذاران و همه کسانی که طرح یا ایده ابتکاری دارند و تقاضای آنان به نحوی با فعالیت های معاونت علمی و فناوری و یا بنیاد ملی نخبگان مرتبط است دعوت می کنیم در روزهای ۲۵ تا ۲۷ تیرماه از ساعت ۸ تا ۱۸ به بنیاد نخبگان استان واقع در «میدان آزادگان، ابتدای خیابان پاسداران جنب شورای اسلامی شهر یاسوج» مراجعه کنند و ضمن دیدار رودر رو تقاضای خود را به صورت مستقیم به نماینده تمام الاختیار معاون رئیس جمهور ارائه دهند.
اکوانی افزود: تمام تقاضا ها ثبت و به دقت بررسی و در سریع ترین زمان ممکن به آنها پاسخ داده می‌شود.
اکوانی در پایان گفت: متقاضیان دیدار می‌توانند برای هماهنگی از طریق شماره تلفن‌های ۰۷۴۳۳۲۳۱۵۳۱ و ۰۷۴۳۳۲۳۱۵۳۲ ارتباط برقرار نمایند و یا به صورت مستقیم به بنیاد نخبگان استان مراجعه کنند.

راه و شهرسازی و راهداری کهگیلویه و بویراحمد

آغاز کار میز خدمت ویژه سفر رئیس جمهور با حضور ادارات تابعه وزارت راه و شهرسازی در سالن ورزشی شهدای راهداری و حمل و نقل جاده ای کهگیلویه و بویراحمد در این نشست نماینده های وزارت راه و شهرسازی آقایان مالکی معاون وزیر و مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن و مذنب مدیرکل بازرسی، مدیریت عملکرد و حقوق شهروندان و همچنین نماینده های سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای مقدم معاون دفتر حمل و نقل کالا، هاشمیان مدیرکل دفتر نگهداری حریم راه و قیاسی مدیرکل دفتر نگهداری راههای روستایی و فرعی به درخواست های مردمی پاسخ دادند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: عمده  درخواست های مردمی در خصوص موارد مرتبط با راههای روستایی و حقوقی بود.

عابد محمدی: پاسخگویی در هر سطحی برای مردم اثر بخش است و امیدوارم که سفر ریاست جمهور منشاء خیر و برکت باشد.

جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد

در طرح ملی خدمت میدانی شهید حاج قاسم سلیمانی و در آستانه دور دوم سفر استانی هیات دولت سیزدهم به استان کهگیلویه و بویراحمد، میز ارتباطات مردمی وزارت جهاد کشاورزی با حضور نماینده تام الاختیار وزیر در سازمان جهاد کشاورزی استان در حال برگزاری است.
سید علی معتمدی پور با اعلام خبر شروع به کار میز ارتباطات مردمی در سازمان جهاد کشاورزی استان گفت: توقعات و انتظارات مردم در دور دوم سفرها نسبت به دور اول بالاتر رفته و وظیفه ماست که با خوب گوش دادن پاسخگوی مشکلات و سوالات آنان باشیم.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد با تشریح سیمای استان به تنوع و قابلیتهای کشاورزی آن اشاره و ابراز امیدواری کرد نتایج این ارتباطات به رفع مشکلات بهره برداران بخش کشاورزی و هر آنچه موجب رضایت خداوند است منجر شود.

در ادامه این جلسه نماینده تام الاختیار وزیر جهاد کشاورزی اضافه کرد : وظیفه ماست که با همراهی و همفکری و نگاه تعاملی در طول سه روز پاسخگوی مشکلات بهره برداران بخش کشاورزی بوده و باری از دوش مجموعه کشاورزان استان برداریم.

محسن عسکری به رتبه های برتر وزرات جهاد کشاورزی در جهت پاسخگویی به مراجعین اشاره کرد و گفت: این وزارتخانه توانسته در سفرهای استانی در بین وزارتخانه ها و مجموعه سازمانهای دولت رتبه اول، در پاسخگویی و برگزاری میزهای خدمت و ارتباطات مردمی رتبه سوم را کسب کند که این موفقیت ها برگرفته از نگاه جهادی مجموعه وزارت جهادکشاورزی است و این توفیقات جز با همراهی تک تک مدیریت های سازمانی استان به دست نمی آمد.

وی از مدیران استان کهگیلویه و بویراحمد خواست با همین نوع نگاه جهادی در این سه روز نیز با همت جدی در جهت پاسخگویی به مراجعین همراهی کنند.

نماینده تام الاختیار وزیر جهاد کشاورزی به همراه نمایندگان بخش های مختلف کشاورزی کشور و همچنین معاونین و مدیران کل و مدیران ادارات تابعه استان از ساعت ۸ تا ۱۸ روزهای یکشنبه، دوشنبه و سه شنبه ۲۵ لغایت ۲۷ تیرماه ۱۴۰۲ در محل سازمان جهاد کشاورزی استان کهگیلویه و بویراحمد پاسخگوی بهره برداران بخش کشاورزی خواهند بود.

حضور نماینده تام الاختیار وزیر بهداشت در میز خدمت دانشگاه علوم پزشکی یاسوج

عباس عبادی؛ معاون پرستاری وزارت بهداشت با حضور در میز خدمت معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی یاسوج پاسخگوی درخواست ها و مکاتبات مردم شریف استان بود.

امروز ۲۶ تیرماه ۱۴۰۲ دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد میزبان دکتر شیراوژن معاون فرهنگی و امور دانشجویی و دکتر پناهی؛ معاون تحقیقات و فناوری وزیر بهداشت است.

نمایندگان تام الاختیار وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی طی روزهای ۲۵، ۲۶ و ۲۷ تیرماه از ساعت هشت صبح لغایت ۱۸ عصر پاسخگوی مردم در میز خدمت دانشگاه علوم پزشکی استان هستند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha