راه اندازی ۵۰۰ نیروگاه خورشیدی خانگی برای مددجویان ایلامی

ایلام - ایرنا - مدیرکل کمیته امداد ایلام از راه اندازی ۵۰۰ نیروگاه خورشیدی برای مددجویان این استان تا پایان امسال خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، رضا طاهری عصر یکشنبه در دیدار با مدیر امور شعب بانک ملی استان ایلام بیان کرد: بر اساس تفاهم نامه امضاء شده بین کمیته امداد، بانک ملی و شرکت توزیع نیروی برق استان این نیروگاه ها با هدف اشتغال زایی خانگی مددجویان جویای کار کمیته امداد و نیز افزایش تولید نیروی برق در استان راه اندازی می شوند.

وی با بیان اینکه ۸۰۰ خانوار در سطح استان برای راه اندازی این طرح ها امکان سنجی شده اند گفت: برای راه اندازی هر طرح با مشارکت بانک ملی استان ۱۴۰ میلیون تومان تسهیلات پرداخت می شود.

مدیرکل کمیته امداد ایلام همچنین با بیان اینکه پارسال با مشارکت بانکی ملی استان ۱۰۰ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال زایی به نیازمندان استان پرداخت شده است، یادآور شد: امسال مشارکت بانک ملی در این زمینه ۱۷۱ میلیارد تومان است.

طالب یاسمی مدیر امور شعب بانک ملی استان نیز در این نشست گفت: بانک ملی استان با همه فشارهایی که توسط دستگاه های گوناگون در خصوص پرداخت تسهیلات بر دوش آن است اما مشارکت در پرداخت تسهیلات به مددجویان و نیازمندان را در اولویت فعالیت های خود قرار داده و به آن افتخار می کند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha