۲۶ تیر ۱۴۰۲، ۱۲:۵۳
کد خبر: 85172209
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

در مجمع فدراسیون تکواندو چه گذشت؟

۲۶ تیر ۱۴۰۲، ۱۲:۵۳
کد خبر: 85172209
در مجمع فدراسیون تکواندو چه گذشت؟

تهران - ایرنا- مجمع عمومی سالیانه فدراسیون تکواندو امروز (دوشنبه) با حضور مسوولان وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک برگزار شد.

به گزارش ایرنا، مجمع عمومی سالیانه فدراسیون تکواندو با یک ساعت تاخیر و از ساعت ۱۱ امروز (دوشنبه) با حضور سیدمحمد پولادگر معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش، مهین فرهادی‌زاد نایب رییس کمیته ملی المپیک، هادی ساعی رییس فدراسیون و سایر اعضای مجمع در تالار فارسی آکادمی ملی المپیک آغاز شد.

در ابتدای این مجمع کلیپی از گزارش عملکرد فدراسیون به نمایش درآمد.

بعد از نمایش کلیپ، هادی ساعی رییس فدراسیون در گزارشی گفت: در بخش بین‌المللی در آسیا ۱۳ کرسی را به دست آوردیم و اقدامات خوبی هم در این رابطه صورت گرفته است.

وی ادامه داد: در بخش جهانی و در کمیته گسترش در دنیا نیز این افتخار به نام ایران ثبت شد و امروز مسوولیت این کمیته بر عهده من به عنوان نماینده ایران است.

در ادامه این نشست، گزارش حسابرسی در سال ۱۴۰۱ و بازرس فدراسیون قرائت شد.

در بخشی از گزارش بازرس به تعداد نفرات شاغل در این فدراسیون اشاره شد که ساعی تاکید کرد بر اساس سیاست وزارت ورزش با هدف تعدیل پرسنل، تعدادی از همکاران از مجموعه خارج شدند و این موضوع هیچ ارتباطی با فدراسیون و سیاست ما نداشته است.

ساعی در ادامه به شیوه تهیه بلیت برای اعزام‌ها هم اشاره کرد و گفت: خرید بلیت برای سفرهای برون‌مرزی از طریق سامانه است و مبلغ آن را سه ماه بعد می‌پردازیم اما با توجه به نوسانات ارزی این امر مشکلاتی را برایمان ایجاد می‌کند. باید از سوی وزارت ورزش تمهیداتی اتخاذ شود تا در آینده دچار مشکلات قانونی و حقوقی نشویم.

در ادامه این مجمع برای انتخاب نایب رییس فدراسیون رایگیری صورت گرفت که با توجه به اینکه استعلام مجتبی نظری نایب رییس مردان وصول نشده بود این موضوع به مجمع بعدی واگذار شد، اما در خصوص نایب رییس بانوان، لیلا سلیمی معرفی شد که با رای اعضای مجمع به عنوان نایب رییس تکواندو انتخاب و معرفی شد.

همچنین مهروز ساعی به عنوان کارشناس خبره بانوان از مجمع رای اعتماد گرفت اما محمود متدین به عنوان بازرس نتوانست رای اعتماد مجمع تکواندو را بگیرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha