۲۶ تیر ۱۴۰۲، ۱۳:۵۳
کد خبرنگار: 1180
کد خبر: 85172310
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۴۶۵ زندانی در ندامتگاه‌های خوزستان با سواد شدند

اهواز- ایرنا- مدیر کل آموزش و پرورش خوزستان گفت: ۴۶۵ نفر زندانی ندامتگاه‌های استان در ۴۶ کلاس درس سواد آموزی شرکت کردند.

به گزارش ایرنا مسعود حمیدی‌نژاد دوشنبه در حاشیه بازدید از کلاس‌های سوادآموزی در استان بیان کرد: یکی از برنامه‌های آموزش و پرورش استان سوادآموزی زندانیان است که خوشبختانه در یک سال اخیر همکاری خوبی بین این اداره کل و سازمان زندان‌های استان برای سواد آموزی زندانیان ایجاد شده است .

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان با اشاره به اهمیت سواد آموزی زندانیان گفت: نهضت سواد آموزی خوزستان، در اجرای برنامه‌های سواد آموزی در ندامتگاه‌های استان در سال ۱۴۰۱ بر اساس ارزیابی‌های سازمان زندان‌های کشور در مقایسه با سال ۱۴۰۰ با ارتقاء ۲۲ پله از رتبه ۲۵ کشور به رتبه سه کشور ارتقاء یافت.

وی افزود: ۵۵ نیز از کارکنان اداره کل زندان‌های خوزستان برای آموزش سواد آموزی به زندانیان در استان توسط آموزش و پرورش آموزش دیدند.

حمیدی نژاد ادامه داد: پیش از این آموزش سواد به زندانیان توسط مربیان سواد آموزی آموزش و پرورش انجام می‌گرفت که در یک سال گذشته این اقدام از سوی کارکنان اداره کل زندان‌ها در حال انجام است.

در خوزستان ۱۲ ندامتگاه وجود دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha