۲۶ تیر ۱۴۰۲، ۱۳:۱۳
کد خبرنگار: 1455
کد خبر: 85172372
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

 انهدام باند سرقت منازل و اخبار انتظامی لرستان

۲۶ تیر ۱۴۰۲، ۱۳:۱۳
کد خبر: 85172372
 انهدام باند سرقت منازل و اخبار انتظامی لرستان

خرم‌آباد - ایرنا - انهدام باند سرقت در خرم آباد و توقیف محموله های قاچاق در الیگودرز، پلدختر و دورود سرخط اخبار انتظامی لرستان در روز دوشنبه ۲۶ تیرماه است.

انهدام باند سرقت در خرم آباد

به گزارش روز دوشنبه ایرنا از پایگاه خبری پلیس لرستان جانشین فرمانده انتظامی استان گفت: باند سه نفره سارقان حرفه ای در خرم آباد منهدم و ۱۲ فقره سرقت منزل و مغازه از این افراد کشف شد.

سرهنگ "فرهاد ابدال چگنی " اظهار داشت: در پی سرقت منزل و مغازه در سطح شهرستان خرم آباد، ماموران پس از انجام اقدامات تخصصی و استفاده از شگردهای پلیسی به سرنخ هایی از سارقان پی بردند و پس از هماهنگی قضائی سه نفر را شناسایی و طی عملیات غافلگیرانه ای دستگیر کردند.

جانشین فرمانده انتظامی لرستان گفت: سارقان در تحقیقات پلیس به ۱۲ فقره سرقت منزل و مغازه اعتراف کردند و مقادیری اموال مسروقه از آنان کشف شد.

توقیف محموله ۵۰ میلیارد ریالی کالای قاچاق در پلدختر

سردار"یحیی الهی" فرمانده انتظامی لرستان اظهار داشت: ماموران انتظامی شهرستان "پلدختر" حین کنترل خودروهای عبوری در محور آزاد راه " پل زال- خرم آباد" به یک دستگاه کامیون اسکانیا حامل بار مشکوک شدند و آن را متوقف کردند.

وی افزود: در بازرسی از این خودرو ۱۱۳ کارتن انواع مبلمان و لوازم تزئیناتی قاچاق فاقد مجوز کشف و در این رابطه یک نفر دستگیر شد همچنین کارشناسان ارزش کالاهای کشف شده را بیش از ۵۰ میلیارد ریال برآورد کردند.

توقیف کامیون حامل لوازم خانگی قاچاق در دورود

سرهنگ "جمشید سیاه منصور" فرمانده انتظامی دورود اظهار داشت : ماموران پلیس آگاهی این شهرستان، در اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا حین کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه کامیون حامل بار که از استان های جنوبی به مقصد پایتخت بارگیری شده بود مشکوک شدند و آن را متوقف کردند.

وی افزود: در بازرسی از این خودرو ۱۰دستگاه کولرگازی ۳۰ هزار و ۱۲ دستگاه تلویزیون ۶۵ اینچ قاچاق فاقد مجوز کشف شد که کارشناسان ارزش کالای کشف شده را بیش از هفت میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال اعلام کردند و در این رابطه یک نفر دستگیر شد.

توقیف کامیون حامل ۱۰ تن چوب قاچاق در رومشکان

سرهنگ"مصطفی تیموری" فرمانده انتظامی رومشکان اظهار داشت: ماموران انتظامی این شهرستان حین کنترل خودروهای عبوری در محور"رومشکان - اسلام آباد" به یک دستگاه کامیون حامل چوب مشکوک شدند و آن را متوقف کردند.

وی با اشاره به اینکه در بازرسی از این خودرو ۱۰ تن چوب جنگلی قاچاق کشف شده است افزود: برابر اعلام کارشناسان ارزش چوب های مکشوفه ۲ میلیارد ریال برآورد شده است و در این رابطه ۲ نفر دستگیر و تحویل مراجع قضائی شدند.

کشف محموله ۲۵ تنی شیرخشک قاچاق در الیگودرز

به گزارش پایگاه خبری پلیس، ماموران انتظامی الیگودرز در محور"اصفهان- الیگودرز" به یک دستگاه کامیون مشکوک شدند و آن را متوقف کردند که در بازرسی از این خودرو ۲۵ تن شیرخشک قاچاق کشف و در این رابطه یک نفر دستگیر شد.

ارزش محموله کشف شده توسط کارشناسان مربوطه ۳۰ میلیارد ریال برآورد شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha