ظرفیت پرداخت وام به بازنشستگان  تامین اجتماعی ۲ برابر شد/ نظام پرداختی پزشکان اصلاح می‌شود

کیش- ایرنا- مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی با اشاره به آغاز مرحله دوم پرداخت وام قرض الحسنه به بازنشستگان،‌ گفت: ظرفیت پرداخت وام قرض الحسنه به بازنشستگان تامین اجتماعی ۲ برابر شد.

«میرهاشم موسوی» روز دوشنبه در حاشیه بازدید از بیمارستان فوق تخصصی کیش و در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه در مرحله اول برای ۴۰ هزار بازنشسته تامین اجتماعی وام ۲۰۰ میلیون ریالی تعلق گرفت، اظهار کرد:‌ در مرحله دوم این طرح، به ۸۰ هزار بازنشسته تحت پوشش، این وام قرض الحسنه اختصاص خواهد یافت.

وی همچنین از اصلاح نظام پرداختی به پزشکان تامین اجتماعی خبر داد و افزود: این اصلاح در پرداختی‌ها بر اساس شاخصه‌های عملکرد خواهد بود.

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی ادامه داد: در قالب این طرح ضمن اصلاح و جبران پرداختی‌های پزشکان، ارتقاء کیفیت خدمات ارائه شده به بیماران نیز در دستور کار قرار دارد.

وی در رابطه با حقوق بازنشستگان نیز بیان کرد: افزایش حقوق بازنشستگان اول سال رقم خورده و سازمان تامین اجتماعی تمام تعهدات خود را نسبت به افزایش سنوات انجام داده است.

«موسوی» با تاکید بر اینکه دولت سیزدهم معتقد به خدمات رسانی و امید آفرینی است، گفت:‌ رویکرد ما اجرای برنامه هفتم توسعه و سیاست‌های ابلاغی رهبر معظم انقلاب در حوزه حکمرانی تامین اجتماعی است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha