۲۶ تیر ۱۴۰۲، ۱۲:۵۰
کد خبرنگار: 2204
کد خبر: 85172489
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

محموله قاچاق پنج میلیارد تومانی در طبس توقیف شد

بیرجند - ایرنا - فرمانده انتظامی خراسان جنوبی از توقیف محموله انواع بلور خارجی قاچاق به ارزش پنج میلیارد تومان در شهرستان طبس خبر داد.

به گزارش ایرنا از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ حسن شجاعی‌نسب روز دوشنبه در تشریح این خبر اظهار داشت: ماموران ایست و بازرسی دیهوک شهرستان طبس در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز، هنگام کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه تریلی که از بندرعباس به مقصد مشهد در حرکت بود، مشکوک شدند و خودرو را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

وی افزود: ماموران پس از هماهنگی با مقام قضایی در بازرسی از خودرو، ۲۵ تن انواع بلور خارجی قاچاق شامل لیوان، قندان و استکان را کشف کردند که ارزش ریالی محموله قاچاق کشف شده بنا بر نظریه کارشناسان مربوطه بیش از ۵۰ میلیارد ریال برآورد شد.

فرمانده انتظامی خراسان جنوبی گفت: در این رابطه یک خودرو توقیف و یک متهم دستگیر که به همراه پرونده به مرجع قضایی معرفی شد.

وی تصریح کرد: پلیس در راستای مبارزه با پدیده شوم قاچاق در اقصی نقاط ایران اسلامی با چشم بینا و اشراف اطلاعاتی با هنجارشکنان اقتصادی مبارزه خواهد کرد.

کامیونت حامل شتر قاچاق در طبس متوقف شد

فرمانده انتظامی شهرستان طبس هم گفت: ماموران پاسگاه "ده محمد" این شهرستان هنگام گشت‌زنی در محورهای مواصلاتی به یک دستگاه کامیونت مشکوک شدند و آن را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

سرهنگ فاضل مریمی افزود: پس از هماهنگی با مقام قضایی در بازرسی از خودرو، هشت نفر شتر قاچاق و فاقد مجوز دامپزشکی توقیف شد که ارزش ریالی احشام قاچاق مکشوفه بنا بر نظریه کارشناسان مربوطه بالغ بر چهار میلیارد ریال برآورد شده است.

وی گفت: ماموران در این رابطه یک خودرو توقیف و یک متهم را دستگیر کردند که متهم دستگیر شده به همراه پرونده به مراجع قضایی معرفی شد.

فرمانده انتظامی طبس تاکید کرد: مبارزه با قاچاق کالا و احشام در دستور کار پلیس قرار دارد و با هر گونه قاچاق برابر قانون برخورد خواهد شد.

وی از دامداران و دست اندرکاران خرید و فروش احشام خواست جابه‌جایی و انتقال انواع احشام و طیور با مجوز مراجع ذیصلاح قانونی باشد.

استان خراسان جنوبی ۱۱ شهرستان دارد و طبس در ۲۷۰ کیلومتری غرب بیرجند، استان‌های مختلف کشور از جمله خراسان جنوبی، یزد، کرمان، خراسان رضوی، اصفهان و سمنان را به هم متصل می‌کند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha