خدمات دولت بدون بزرگ‌نمایی به جامعه اطلاع‌رسانی شود

بوشهر - ایرنا - مدیرکل حوزه استاندار بوشهر گفت: با توجه به فعالیت تبلیغاتی توپخانه‌های دشمن علیه نظام جمهوری اسلامی، خدمات بیشمار دولت در این استان باید بدون هرگونه بزرگ‌نمایی به جامعه اطلاع رسانی شود.

به گزارش خبرنگار ایرنا، سید حسین موسوی روز دوشنبه در حاشیه برگزاری نخستین دوره آموزش خبرنویسی مقدماتی اظهار کرد: طی ۲ سال از عمر دولت سیزدهم اقدامات مناسب و خوبی در استان بوشهر انجام شده که باید به مردم اطلاع رسانی شود.

وی افزود: مردم استان بوشهر تیزبین بوده و واقعیت‌ها را به خوبی درک می‌کنند به همین دلیل باید خدمات دولت را با قلمی شیوا و رسا به آنها منتقل کرد.

مدیرکل حوزه استاندار بوشهر با تاکید بر پرهیز از انجام هرگونه مسائل نخ‌نما تصریح کرد: در این شرایط حساس که دشمن از هر ابزاری برای کاهش حضور مردم در عرصه فعالیت‌های اجتماعی و حتی انتخابات پیشرو استفاده می‌کند باید بدون هر کوتاهی با قلم‌های ظریف و زیبا نسبت به بیان حقایق و درج اخبار اقدام کرد و شور و امید را در جامعه به وجود آورد.

وی با اشاره به ضرورت جهاد تبیین و اطلاع‌رسانی از فعالیت‌های نظام به جامعه پیرامونی، عنوان کرد: دشمنان ایران اسلامی با استفاده از فضای شبکه‌های اجتماعی و رسانه‌ها در حال غیرواقعی جلوه‌دادن فعالیت های نظام و دولت هستند و در این شرایط جهاد تبیین و روشنگری بهترین ابزار برای مقابله با حمله دشمن است.

موسوی از مسئولان روابط عمومی دستگاه های اجرایی استان بوشهر و خبرنگاران خواست تا ارتباط خود را با نهادهای حاکمیتی و دستگاه‌های اجرایی تقویت و از مسئولان مطالبه کنند و آنها نیز مکلف به پاسخگویی هستند.

وی با بیان اینکه در استان بوشهر کارهای خوبی انجام شده و همچنان ادامه دارد گفت: کار در بوشهر هیچ وقت تمام نمی‌شود و مردم خود شاهد هستند که چگونه دولت سیزدهم در این استان با ایجاد فعالیت‌های بیشمار باعث ایجاد امید و نشاط در جامعه شده است.

مدیرکل حوزه استاندار بوشهر با اشاره به برگزاری جشن‌های دهه امامت و ولایت، جشن وصال و واگذاری زمین به جوانان و روستائیان، بیان کرد: این اقدامات باعث ایجاد شور و شعف در نسل جدید شده است.

وی با تاکید براینکه مسئولان روابط عمومی و خبرنگاران به دلیل حضور در بطن جامعه باید مشکلات را شناسایی و احصا کنند ادامه داد: امروز نهاد حاکمیتی به قلم خبرنگاران با تذکر و بیان واقعیت‌ها برای برداشت گام‌های استوار نیاز دارد.

مدیرکل حوزه استاندار بوشهر گفت: امروز همه مدیران دستگاه‌های اجرایی استان برای حضور در برنامه "گفت‌وگو" و برنامه چالشی "در شهر" صدا و سیمای مرکز بوشهر به خط شده و مدیری که پاسخگو نیست نیازی نیست که مسئولیت بپذیرد.

وی ادامه داد: در جهت اطلاع رسانی خدمات دولت برنامه یکشنبه‌های پاسخگویی با حضور مدیران دستگاه‌های اجرایی به صورت مستمر برگزار می‌شود و همچنین سامانه سامد و پاسخگویی مستقیم نیز با هدف ایجاد ارتباط با مردم فعال است و رصد می‌شود.

موسوی با اشاره به حضور ماهانه استاندار در سامانه سامد با هدف پاسخگویی به نیاز مردم گفت: در زمینه رسیدگی به مسائل مردم، از ۱۲ مرداد نخستین سفر شهرستانی استاندار بوشهر آغاز می‌شود.

وی تاکید کرد: خبرنگاران بعنوان معاون پنجم و بازوان اجرایی استاندار بوشهر معرفی و جایگاه آنها تثبیت شده است.

دوره آموزش مقدماتی خبرنویسی به اهتمام شورای اطلاع‌رسانی استانداری بوشهر و با همراهی اداره کل روابط عمومی استانداری بوشهر به مدت دو روز با حضور 25 نفر از علاقمندان رشته خبرنگاری به مدرسی مهرداد جشنی پور رئیس سازمان خبرگزاری جمهوری اسلامی استان بوشهر برگزار شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha