وقوع سیل در خوی خسارت مالی زیادی نداشت

ارومیه - ایرنا - مدیرکل مدیریت بحران آذربایجان‌غربی گفت: بارش شدید باران یکشنبه شب منجر به وقوع سیل در روستاهای «میری‌کندی و آقاسی‌کندی» شهرستان خوی و شهر فیرورق شد که با امداد رسانی به موقع از ایجاد خسارت بیشتر جلوگیری بعمل آمد.

امیرعباس جعفری دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا با تاکید بر مدیریت سریع مناطق سیل زده روستاهای منطقه خوی اظهار کرد: کار امدادرسانی سیل بامداد امروز به اتمام رسید و خوشبختانه با حضور سریع نیروهای امدادی از خسارت بیشتر جلوگیری شد.

وی با تایید فوت یکی از شهروندان در اثر وقوع این بلای طبیعی افزود: همچنین اهالی ۲ روستا که دچار خسارت شده بودند امدادرسانی سریع انجام شد تا تبدیل به بحران نشود.

مدیرکل مدیریت بحران آذربایجان غربی در خصوص میزان دقیق خسارت به اماکن مسکونی، دام‌ها و مزارع گفت: کارشناسان مشغول بررسی هستند و به محض اعلام، اطلاع رسانی می‌کنیم.

وقوع سیل در خوی خسارت مالی زیادی نداشت

جعفری با بیا اینکه امدادگران توانستند با تجهیزات خود آب جمع‌شده در تعدادی از منازل روستاها را خالی کنند، ادامه داد: جاده‌های ارتباطی و مواصلاتی این ۲ روستا نیز بسرعت بازگشایی شد و اکنون هیچ مشکلی در منطقه وجود ندارد.

مدیرکل مدیریت بحران آذربایجان‌غربی با اشاره به توزیع اقلام ضروری در این مناطق اضافه کرد: چادر، پتو، موکت، ست ظروف، کلمن و بسته غذایی یک ماهه نیز در بین هشت خانوار آسیب دیده توزیع شد البته در صورت مشکلات جدی پیگیر موضوع هستیم.

وقوع سیل در خوی خسارت مالی زیادی نداشت

به گزارش ایرنا، وقوع سیل دیشب در روستاهای «میری‌کندی و آقاسی‌کندی» از توابع شهرستان خوی و فیرورق باعث شد تا مزارع و دام روستاییان نیز آسیب ببیند البته با حضور به موقع امدادگران خوشبختانه آسیب جدی گریبانگیر این منطقه نشد.

شغل فرد فوتی نیز میراب بود که آب زمین‌های زراعی را از نهرها باز و بسته می‌کرد، او هنگام کار در یکی از دره‌های سیل‌زا، بدنبال وقوع سیل جان خود را از دست داد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha