۲۶ تیر ۱۴۰۲، ۱۶:۱۵
کد خبرنگار: 5368
کد خبر: 85172824
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

لاپید: نتانیاهو اسرائیل را به سمت فاجعه می‌برد

۲۶ تیر ۱۴۰۲، ۱۶:۱۵
کد خبر: 85172824
لاپید: نتانیاهو اسرائیل را به سمت فاجعه می‌برد

تهران-ایرنا- همزمان با پافشاری کابینه رژیم صهیونیستی برای تصویب لایحه جنجالی «تغییرات قضایی»، نخست‌وزیر سابق و رهبر فعلی اپوزیسیون این رژیم در سخنانی نسبت به وقوع یک فاجعه در صورت تصویب این لایحه هشدار داد.

به گزارش روز دوشنبه ایرنا از شبکه الجزیره، «یائیر لاپید» رهبر اپوزیسیون رژیم صهیونیستی در این باره گفت: کابینه درحال هدایت ما به سمت یک فاجعه است.

وی افزود: از کابینه می‌خواهم روند تصویب لایحه تغییرات قضایی را متوقف کرده و به راه حلی در این زمینه دست یابد.

لاپید پیشتر نیز در واکنش به تصویب بندی از لایحه تغییرات قضایی در کنست در شور نخست گفته بود، تصویب نهایی این لایحه پایان کابینه «بنیامین نتانیاهو» را رقم خواهد زد.

کابینه حاکم رژیم صهیونیستی قصد دارد تا پیش از شروع تعطیلات تابستانی کنست (پارلمان) در پایان ماه جولای، لایحه تغییرات قضائی را تصویب کند.

تلاش کابینه حاکم بر رژیم صهیونیستی برای تسلط بر دستگاه قضائی این رژیم و مقاومت ائتلاف مخالفان در کنست، گسست سیاسی در این رژیم را تشدید کرده است.

روسای گروه‌های مخالف در رژیم صهیونیستی هدف لایحه تغییرات قضایی کابینه نتانیاهو را تضعیف دستگاه قضایی این رژیم و تلاش نتانیاهو برای جلوگیری از محاکمه خود به خاطر سه پرونده فساد مالی و رشوه خواری می‌دانند و معتقدند که این اقدامات کابینه، رژیم صهیونیستی را به سمت درگیری و جنگ داخلی و فروپاشی تدریجی سوق خواهد داد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha