۲۴۰۰ لیتر سوخت قاچاق در گیلانغرب کشف شد

کرمانشاه – ایرنا – فرمانده انتظامی گیلانغرب از کشف ۲۴۰۰ لیتر انواع سوخت قاچاق به ارزش ۷۲۰ میلیون ریال در این شهرستان خبر داد.

به گزارش روز دوشنبه مرکز اطلاع رسانی پلیس کرمانشاه ، سرهنگ " منصور محمدی" گفت: ماموران انتظامی گیلانغرب در راستای مبارزه با قاچاق سوخت و فرآورده های نفتی در عملیات های جداگانه به ۳ دستگاه خودرو پژو ۴۰۵ ، سمند و نیسان مشکوک و جهت انجام بررسی های قانونی آن ها را متوقف کردند.

وی افزود : در بازرسی از خودرو های مذکور مقدار ۲۴۰۰ لیتر انواع سوخت قاچاق از نوع گازوئیل و بنزین به ارزش ۷۲۰ میلیون ریال کشف شد.

سرهنگ محمدی اظهار کرد: در این رابطه ۳ دستگاه خودرو توقیف و ۳ نفر دستگیر ؛ که پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند.

کشف ۱۶ کیلوگرم مواد مخدر در کرمانشاه

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان کرمانشاه از کشف ۱۶ کیلوگرم تریاک طی ۲۴ ساعت گذشته در شهر کرمانشاه خبر داد.

سرهنگ «سمین فلاحی» اظهار کرد: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان در ۲۴ ساعت گذشته در راستای برخورد با عاملین تهیه و توزیع مواد مخدر موفق به کشف ۱۶کیلو گرم ماده مخدر تریاک شدند.

این مقام انتظامی افزود: ماموران این پلیس با انجام کارهای اطلاعاتی موفق به شناسایی یکی از توزیع کنندگان مواد مخدر در یکی از محلات شهر کرمانشاه شدند ، که پس از هماهنگی قضایی ، در بازرسی از منزل مسکونی وی ۱۰ کیلوگرم ماده مخدر تریاک کشف شد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان کرمانشاه خاطر نشان کرد : همچنین طی عملیاتی جداگانه یک دستگاه کامیون که قصد انتقال ماده مخدر از یکی از استان های جنوبی به شهر کرمانشاه را داشت شناسایی و در ورودی شهر متوقف شد.

این مقام انتظامی ادامه داد : در بازرسی از کامیون مذکور، ۶ کیلوگرم ماده مخدر تریاک که به صورتی ماهرانه جاساز شده بود کشف شد.

وی اظهار کرد: در این رابطه در مجموع ۱۶ کیلوگرم تریاک کشف ، یکدستگاه کامیون توقیف و ۲ نفر دستگیر که پس از تشکیل پرونده جهت صدور احکام لازم به مراجع قضایی معرفی شدند.

سرهنگ فلاحی در پایان ضمن تقدیر از همکاری مردم با پلیس ، افزود: شهروندان می توانند اخبار خود در خصوص قاچاقچیان ، توزیع کنندگان و فروشندگان مواد مخدر را از طریق سامانه ۱۲۸ به پلیس مبارزه با مواد مخدر استان اطلاع رسانی کنند.

دستگیری سارق حرفه ای سیم برق و اعتراف به ۲۰ فقره سرقت در صحنه

فرمانده انتظامی شهرستان صحنه از دستگیر شدن یک سارق حرفه ای سیم برق و اعتراف به ۲۰ فقره سرقت در این شهرستان خبر داد. .

سرهنگ "منوچهر رضایی" در تشریح این خبر بیان کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت سیم و کابل برق در نقاط مختلف صحنه ، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران قرار گرفت .

وی افزود: مأموران پلیس آگاهی صحنه با انجام کارهای اطلاعاتی موفق به شناسایی سارق شده و در یک عملیات غافلگیرانه وی را دستگیر کردند.

این مقام انتظامی ادامه داد : در تحقیقات صورت گرفته متهم به ۲۰ فقره سرقت کابل برق در شهر صحنه اعتراف کرد.

"سرهنگ رضایی" در پایان با اشاره به معرفی سارق دستگیر شده به دستگاه قضایی جهت صدور حکم لازم ، افزود: برقراری نظم و امنیت مطلوب، جلب رضایتمندی شهروندان و تحقق احساس امنیت در سطح جامعه همواره در سرلوحه کار پلیس است و کارکنان فراجا در این زمینه از هیچ تلاشی فروگذار نخواهند بود.

توقف محموله میلیاردی احشام قاچاق در روانسر

فرمانده انتظامی شهرستان روانسر از توقیف یک دستگاه کامیون حامل ۴۴ راس احشام قاچاق خبر داد .

سرهنگ "احمد رستمی" در تشریح این خبر افزود: شب گذشته در پی دریافت اطلاعاتی از شهروندان مبنی بر تردد یک دستگاه کامیون خاور حامل احشام قاچاق در حوزه استحفاظی شهرستان روانسر، پیگیری موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.

وی افزود : با توجه به اشراف اطلاعاتی ماموران و پس از مدتی کنترل و پایش خودروهای عبوری، کامیون مذکور حین تردد از شهر روانسر شناسایی و بلافاصله متوقف شد.

این مقام انتظامی تصریح کرد : در بازرسی از این خودرو تعداد ۴۴ راس گوسفند فاقد مجوز حمل و جابجایی قاچاق به ارزش تقریبی ۵ میلیارد ریال کشف شد.

کشف پنج تن مرغ زنده در صحنه

فرمانده انتظامی شهرستان صحنه از کشف پنج تن مرغ زنده خارج از شبکه قانونی توزیع به ارزش چهار میلیارد ریال در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ "منوچهر رضایی" گفت: ماموران پاسگاه انتظامی سمنگان حین گشت زنی به ۲ دستگاه کامیونت ایسوزو و فوتون حامل مرغ زنده مشکوک و جهت انجام بررسی های قانونی آن ها را متوقف کردند.

وی تصریح کرد : ماموران در بازرسی از کامیونت های مذکور ، ۵ تن مرغ زنده خارج از شبکه قانونی توزیع به ارزش ۴ میلیارد ریال کشف کردند.

این مقام انتظامی در خاتمه اظهار کرد : در این رابطه ضمن توقیف هر ۲ دستگاه کامیونت ، ۲ نفر دستگیر و جهت صدور احکام لازم به مراجع قضایی معرفی شدند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha