۲۶ تیر ۱۴۰۲، ۱۷:۲۰
کد خبرنگار: 2170
کد خبر: 85172878
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

تعمیر نردبان ۵۷ متری کیش به اتمام رسید+ فیلم

۲۶ تیر ۱۴۰۲، ۱۷:۲۰
کد خبر: 85172878
تعمیر نردبان ۵۷ متری کیش به اتمام رسید+ فیلم

کیش – ایرنا - سرپرست مدیریت پدافند غیرعامل شرکت عمران خدمات، آب و خدمات کیش گفت: نردبان ۵۷ متری اداره آتش نشانی این جزیره پس از تعمیر و بهسازی دوباره به بهره برداری رسید.

«مجید پردیس» روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه دسترسی به ساختمان‌های بلند مرتبه از اولویت‌های ایمنی در اطفاء حریق است، افزود: نردبان ۵۷ متری اداره آتش نشانی نیازمند تعمیر و بهسازی بود که پس از هماهنگی با کارشناسان و نمایندگی شرکت سازنده مراحل تعمیر انجام و این نردبان مجدد به مجموعه تجهیزات ایمنی اداره آتش نشانی کیش اضافه شد.

وی ادامه داد: برای تعمیر این نردبان حدود ۴۰ میلیارد ریال هزینه شده است.

سرپرست مدیریت پدافند غیرعامل شرکت عمران خدمات، آب و خدمات کیش با تاکید بر ضرورت توجه جدی سرمایه گذاران و فعالان اقتصادی به استاندارد سازی سیستم‌های اطفاء و اعلام حریق در مراکز تجاری، اماکن اقامتی و پذیرایی بیان کرد: با توجه به اهمیت پیشگیری و ایمن سازی در جهت کاهش ضریب بروز حریق علاوه بر نظارت و بازدیدهای مکرر از اماکن مختلف خدماتی، گردشگری و تجاری، برگزاری دوره‌های آموزش شهروندی با هدف ارتقای سطح آگاهی عمومی نیز از اولویت‌های این مدیریت است.

وی نصب نا ایمن سیستم‌های سرمایشی را دلیل اصلی وقوع آتش سوزی در فصول گرم سال عنوان کرد و از شهروندان خواست در هنگام نصب از نصابان مورد تایید آتش نشانی کیش خدمات بگیرند و هنگام خروج از منزل نیز از خاموش بودن اسپیلت اطمینان حاصل کنند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha