نشست خبری کودکانه فاینوردی‌ها با حضور جهانبخش: «رفتن به آژاکس؟ نه ممنون»+ فیلم

تهران- ایرنا- ستاره ایرانی تیم فوتبال فاینورد هلند در یک نشست خبری جذاب به سوالات کودکان هوادار فاینورد پاسخ داد.

به گزارش عصر دوشنبه ایرنا، تمرینات پیش فصل تیم‌های اروپایی آغاز شده و لژیونرهای کشورمان هم این روزها به اردوی‌های تیم‌هایشان ملحق شده‌اند تا برای فصل جدید آماده شوند.

علیرضا جهانبخش هم این روزها در تمرینات فاینورد حضور فعالی دارد و با هم‌تیمی‌هایش برای دفاع از عنوان قهرمانی‌شان آماده می‌شوند.

فاینورد با حضور جهانبخش امروز برای برپایی یک اردوی تدارکاتی راهی اتریش می‌شود، البته در این اردو ارنه اسلات سرمربی فاینورد، دو بازیکن اصلی‌اش را در اختیار ندارد. گرنوت تراونر دوران نقاهت پس از مصدومیت را سپری می‌کند و سانتیاگو خیمنز که برای همراهی تیم مکزیک درگلدکاپ حضور داشت و هنوز به اردوی این تیم ملحق نشده است.

فاینورد در اردوی اتریش که تا هفته آینده ادامه خواهد داشت یک بازی تدارکاتی برابر هوفنهایم برگزار می‌کند.

همچنین در حاشیه تمرینات فاینورد برای فصل جدید، این باشگاه در یک ابتکار جالب در حالی کنفرانسی با حضور کوئینتن تیمبر و علیرضا جهانبخش برگزار کرد که حاضران در این نشست به جای خبرنگاران، کودکان هوادار باشگاه فاینورد بودند که با این دو ستاره این تیم هلندی، جلسه پرسش‌وپاسخ برگزار کردند.

در این نشست، یکی از کودکان از جهانبخش و تیمبر پرسید اگر پیشنهادی از آژاکس داشته باشند به این تیم می‎‌روند؟ این سوال به ویژه برای تیمبر حساس بود، زیرا او در گذشته از جوانان فاینورد به آژاکس منتقل شد و تابستان گذشته از اف سی اوترخت به فاینورد بازگشت.

تیمبر در پاسخ به این سوال با خنده گفت: این سوال از علیرضا است.» جهانبخش هم خنده‌کنان در پاسخ سوال به این هوادار کودک، گفت: هرگز این کار را نمی‌کنم. این امکان وجود ندارد که به آژاکس بروم.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha