دختران و پسران دونده نونهال گلستان و خراسان رضوی قهرمان کشور شدند

گرگان - ایرنا - تیم‌های دو و میدانی نونهالان دختر و پسر استان‌های گلستان و خراسان رضوی قهرمان رقابت‌های منطقه پنج کشور شدند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، مسابقات دو و میدانی رده سنی نونهالان منطقه پنج کشور در ۲ بخش دختران و پسران از روز گذشته (یکشنبه) در پیست تارتان استادیوم ورزشی شهدای کریم‌آباد گرگان آغاز و عصر امروز(دوشنبه) به کار خود پایان داد.

در پایان این رقابت‌ها در مجموع تیمی بخش دختران، تیم خراسان رضوی با ۶ طلا، سه نقره و ۲ برنز به مقام قهرمانی دست یافت.

در همین بخش دختران گلستانی که همگی از شهرستان گنبدکاووس بودند، با سه طلا، ۶ نقره و یک برنز در جایگاه دوم قرار گرفتند و تیم مازندران نیز با مجموع ۲ طلا و برنز سوم شد.

در بخش پسران، گلستان با پنج طلا، ۲ نقره و ۲ برنز به مقام قهرمانی رسید و تیم خراسان رضوی با چهار طلا و سه نقره دوم شد.

دختران و پسران دونده نونهال گلستان و خراسان رضوی قهرمان کشور شدند

همچنین تیم خراسان شمالی با ۲ نقره و چهار برنز بر سکوی سوم ایستاد.


در بخش انفرادی این مسابقات در بخش پسران، طاها برهان، احسان کوچکی، امیرمحمد بزی، محمد قولجانی و یونس اونق‌ همگی از گلستان به ترتیب در مواد دوهای ۱۰۰ متر، ۱۱۰ متر بامانع، ۸۰۰ متر، پرش طول و پرتاب دیسک، سیدحسین موسوی، سجاد آشوری و امیررضا غفاری همگی از خراسان رضوی در دوهای ۴۰۰ و ۱۵۰۰ متر و ماده پرتاب وزنه به مقام نخست دست یافتند و تیم خراسان رضوی در ماده دو امدادی نیز اول شد.

دختران و پسران دونده نونهال گلستان و خراسان رضوی قهرمان کشور شدند

در بخش انفرادی دختران، در دوهای ۱۰۰ متر، ۴۰۰ متر، ۸۰۰ متر، ۱۵۰۰ متر و پرش طول به ترتیب شقایق صادقی، پرنیان فراهانی، یگانه گروهی، نازنی‌زهرا اعلم‌راد و فاطمه اشترایه همگی از خراسان رضوی و ترکیب تیمی خراسان رضوی در ماده دو امدادی و در مواد دوی ۱۰۰ متر با مانع، پرتاب وزنه و پرتاب دیسک به ترتیب فاطمه ممدلی، آی‌نور نیازی و اسما ممی‌پور همگی از گلستان بر سکوی نخست هر ماده ایستادند.

این مسابقات با شرکت تیم‌های خراسان رضوی. خراسان شمالی. سمنان، مازندران و گلستان برگزار شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha