گرمای هوا با عشق سید فراموش شد

یاسوج - ایرنا -مردم بهمئی در حالی امروز (سه شنبه ۲۷ تیر) به استقبال رییس جمهور آمده اند که هوای ۴۹ درجه ای و بسیار گرم منطقه نیز مانع از حضور پرشور و باشکوه آنها برای دیدار با آیت الله رییسی نشد.

به گزارش ایرنا،شهروندان خونگرم و مهمان نواز بهمئی از ساعت ها قبل با حضور در مسیر حرکت و محل دیدار مردمی رییس جمهور، مشتاقانه چشم انتظار حضور آیت الله رییسی هستند.

اینک هزاران نفر از شهروندان بهمئی با حضور در مصلای امام رضا (ع) در شهر لیکک مرکز این شهرستان در گرمای میانه روز تابستان سوزان این منطقه در جنوب کهگیلویه و بویراحمد با حضور در دیدار مردمی عشق خود به رییس جمهور و وفاداری خود به نظام جمهوری اسلامی ایران را نشان دادند.

در دیدار مردمی رئیس جمهور گرمای هوا با عشق سید فراموش شد

اینجا در محل سخنرانی رییس جمهور در حالی که صدای دل نشین موسیقی محلی سنتی طنین انداز شده مردم با در دست داشتن عکس هایی از رهبر انقلاب اسلامی و آیت الله رییسی در انتظار دیدار با مهمان مهمی هستند.

مردم این شهرستان کوچک در حالی که پرچم خوش رنگ ایران اسلامی را به اهتزار درآورده اند با شعارهای مختلف از رییس جمهور استقبال می کنند.

گرمای هوا با عشق سید فراموش شد

شماری از شهروندان شهرستان بهمئی با در دست داشتن نامه هایی حاوی خواسته های شخصی خود امید دارند این سفر بتواند گره گشای مشکلات آنان شود.

شماری از مردم حاضر در ورزشگاه امام رضا (ع) حضور رییس جمهور در بین مردم شهرستان ۳۸ هزار نفری بهمئی را نشانه نگاه سازنده او به مناطق دور دست می دانند.

آنان ضمن قدردانی از مسئولان دولت سیزدهم برای بهره برداری از بیمارستان ۳۲ تختخوابی این شهرستان با توجه به نفتخیز بودن این خطه از رییس جمهور می خواهند تا با ایجاد صنایع مرتبط با نفت و گاز زمینه اشتغال جوانان را فراهم کنند.

شهرستان بهمئی که با مساحت یکهزار و ۴۴۷ کیلومتر مربع در جنوب غربی کهگیلویه و بویراحمد و در ۴۰ کیلومتری شهرستان بهبهان واقع شده است.

شهرستان بهمئی به جز در مشرق که با شهرستان کهگیلویه در استان هم مرز است از سه جهت با شهرستان های استان خوزستان همسایه است به طوری که در شمال با باغملک ، در جنوب با بهبهان ، در غرب با رامهرمز و در جنوب غربی با امیدیه و آغاجاری در استان خوزستان مرز مشترک دارد.

براساس آمار از چاه های نفت بهمئی روزانه قریب به ۲۰۰ هزار بشکه نفت از سوی شرکت بهره برداری نفت و گاز آغاجاری در حوزه مناطق نفت خیز خوزستان استخراج می شود.

بهمیی دارای ظرفیت های زیادی در حوزه های مختلف کشاورزی، گردشگری و طبیعی است و توسعه این زیرساخت ها نیازمند توجه جدی مسئولان برای توسعه و اشتغالزایی در این حوزه ها است.

همزمان با دومین سفر۲ روزه (۲۶ و ۲۷ تیر) رئیس جمهور به استان کهگیلویه و بویراحمد پروژه‌های مهمی در حوزه اقتصادی، عمرانی صنعتی، تولیدی و سرمایه‌گذاری پیش بینی شده که تحول عظیمی در عمران و آبادانی و بهبود معیشت مردم ایجاد می کند.

طرح های مهم عمرانی از جمله سد چم شیر،کارخانه پتروشیمی گچساران، احیای کارخانه قند یاسوج و جاده پاتاوه به دهدشت و بیمارستان بهمئی با حضور رئیس جمهور و هیات همراه بهره برداری می شود.

در سفر نخست رئیس جمهور به کهگیلویه و بویراحمد در مهر ۱۴۰۰، تعداد ۲۱۷ طرح زیربنایی، زیرساختی و توسعه‌محور در بخش‌های مختلف اعم از گردشگری، راه، آب، نفت و گاز، پتروشیمی، گیاهان دارویی، صنعت و کشاورزی برای عبور از محرومیت‌ها و شتاب‌بخشی به روند توسعه‌ای این استان به تصویب رسید.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha