۲۷ تیر ۱۴۰۲، ۱۰:۳۰
کد خبرنگار: 939
کد خبر: 85173322
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

اعتبارت عمرانی شهرستان زنجان در سال جاری ۵۰ درصد رشد یافت

زنجان - ایرنا - فرماندار شهرستان زنجان گفت: مجموع اعتبارات تملک دارایی‌های سرمایه ای (عمرانی) این شهرستان در سال جاری در مقایسه با مدت مشابه گذشته بیش از ۵۰ درصد رشد یافت.

به گزارش خبرنگار ایرنا، پرویز خالقی روز سه شنبه در کمیته برنامه ریزی و توسعه شهرستان زنجان، افزود: مجموع اعتبارات تملک دارایی های سرمایه ای (عمرانی) شهرستان زنجان در سال ۱۴۰۱ برای ۱۰۹ پروژه بیش از سه هزار و ۱۹۰ میلیارد ریال بود که این رقم در ابتدای امسال به بیش از چهار هزار و ۸۲۹ میلیارد ریال افزایش یافته است که اعتبار لازم برای تکمیل و اجرای ۱۱۸ طرح و پروژه مختلف را پوشش خواهد داد.

خالقی با بیان اینکه اعتبار ۲۰ فصل از بودجه بندی تملک دارایی های سرمایه ای شهرستان زنجان در سال ۱۴۰۲ نسبت به سال پیش با افزایش همراه بوده است، اظهار کرد: اعتبار ابلاغ شده ویژه سال ۱۴۰۲ قرار است، طرح ها و پروژه های ۲۹ اداره و دستگاه اجرایی شهرستان را محقق کند.

رئیس کمیته برنامه ریزی و توسعه شهرستان زنجان گفت: سهم شهرستان زنجان از محل اعتبارات سه درصد درآمد حاصل از صادرات نفت خام و گاز طبیعی در سال جاری بیش از هزار و ۶۰۰ میلیارد ریال و از محل اعتبارات ۲۷ درصد مالیات بر ارزش افزوده نیز بیش از ۱۲۶ میلیارد ریال است.

فرماندار زنجان مهمترین رویکردهای بودجه بندی سال جاری را اولویت دادن به نیازهای ضروری و اولویت های شناسایی شده عنوان کرد و افزود: رشد اعتبارات مربوط به فصولی نظیر آموزش یا رفع مسائل آبرسانی به روستاها نیز در سایه این نگاه انجام یافته است.

این مسئول همچنین خاطرنشان کرد: فصل پژوهش های توسعه ای در حوزه مباحث مربوط به دانش بنیان برای اولین بار در سال ۱۴۰۲ به فصول بودجه بندی اضافه شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha