۲۷ تیر ۱۴۰۲، ۱۰:۴۱
کد خبر: 85173379
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

کُری آزادکاران مازندران برای رقبای آسیایی

۲۷ تیر ۱۴۰۲، ۱۰:۴۱
کد خبر: 85173379
کُری آزادکاران مازندران برای رقبای آسیایی

ساری- ایرنا- پنج آزادکار مازندرانی در روزهای ۲۸ و ۲۹ تیرماه با رقبای خود در مسابقات جوانان آسیا سرشاخ خواهند شد که به گفته مسوولان هیات این رشته ورزشی در استان، تمامی حریفان در برابر قهرمانان این دیار زانو خواهند زد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، ابراهیم خواری، ابراهیم الهی، علی رضایی، امیرحسین علیزاده و امیرعلی پولادی پنج کشتی گیر مازندرانی هستند که به همراه تیم ملی راهی این رقابت‌ها شدند و قهرمانی آسیا روزهای ۲۸ و ۲۹ تیرماه در شهر امان اردن برگزار می‌شود.

تیم ملی کشتی آزاد جوانان برای حضور در رقابت های قهرمانی آسیا در اردن، دیشب راهی این کشور شد.

در این ارتباط سرپرست هیات کشتی مازندران روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: پنج کشتی‌گیر عنوان‌دار آزاد این استان در مسابقات قهرمانی جوانان آسیا در اردن روی تشک کشتی خواهند رفت.

امید شایگان افزود : در سال‌های گذشته مسابقاتی مانند جام جهانی برای تیم های ملی کشتی بسیار مهم محسوب می شد، این در حالی است که تمامی کشتی گیران در جهان به دنبال موفقیت در رقابت های المپیک و پس از آن رقابت های جهانی هستند.
وی ادامه داد : بر همین اساس اولویت هیات کشتی مازندران و فدراسیون کشتی نیز در اردن میدان دادن به کشتی گیران با تجربه و جوان است و این مسابقات با توجه به حضور حریفان قدرتمند، برای آن ها محک و تجربه بسیار خوبی خواهد بود و فدراسیون به دنبال تکرار نتایج خوب در مسابقات جهانی پیش رو برای تیم‌های ملی است.
سرپرست هیات کشتی مازندران تصریح کرد : در این دوره از رقابت ها همانند جهانی حضور کشتی گیران مازندرانی بسیار برجسته است و در بیشتر اوزان این دیار در تیم ملی نماینده دارد.

همچنین ابراهیم الهی آزادکار جوان وزن ۶۵ کیلوگرم اعزامی به این دوره از رقابت ها در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: با تمام قوا کشتی گیران مازندرانی در مسابقات آسیایی حضور پیدا خواهند کرد و به معنای واقعی مسابقات آسیایی در سطح بچه های مازندران نیست و خوش رنگ ترین مدال ها را در این مسابقات کسب خواهیم کرد.

کُری سنگین آزادکاران مازندران برای رقبای آسیایی

به گزارش روابط عمومی فدراسیون کشتی، رقابت های کشتی آزاد جوانان قهرمانی آسیا روزهای ۲۸ و ۲۹ تیرماه در شهر امان اردن برگزار می شود.

اسامی نفرات اعزامی کشورمان به این مسابقات به شرح زیر است:
۵۷ کیلوگرم: ابراهیم خواری (مازندران)
۶۱ کیلوگرم: شهداد خسروی (البرز)
۶۵ کیلوگرم:) ابراهیم الهی (مازندران)
۷۰ کیلوگرم: علی رضایی (مازندران)
۷۴ کیلوگرم: حسین محمدآقایی (البرز)
۷۹ کیلوگرم: فرزاد صفی جهان شاهی (کرمان)
۸۶ کیلوگرم: امیرحسین علیزاده (مازندران)
۹۲ کیلوگرم: محمدمبین عظیمی (کردستان)
۹۷ کیلوگرم: ابوالفضل بابالو (تهران)
۱۲۵ کیلوگرم: امیرعلی پولادی (مازندران)
سرمربی: محسن کاوه
مربیان: رضا افضلی - جعفر شمس ناتری - یاسر طهماسبی - مهدی قاسمی جو
سرپرست: علی روحی

کُری سنگین آزادکاران مازندران برای رقبای آسیایی

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha