۲۷ تیر ۱۴۰۲، ۱۰:۵۲
کد خبرنگار: 1031
کد خبر: 85173403
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

اجرای پویش "اطعام و احسان حسینی" با شروع ماه محرم در اصفهان

اصفهان- ایرنا - مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) اصفهان از اجرای پویش " اطعام و احسان حسینی"، در ماه محرم و صفر برای توزیع نذورات خیران و نیکوکاران در قالب بسته های معیشتی، بدست نیازمندان و محرومان استان خبر داد.

به گزارش ایرنا و به نقل از روابط عمومی کمیته امداد استان اصفهان، کریم زارع روز سه شنبه افزود: این طرح در ایام سوگواری حضرت اباعبدالله الحسین(ع) همچون سال های گذشته برای خدمت به مددجویان و نیازمندان، با جمع‌آوری کمک‌های مردمی، همکاری مراکز نیکوکاری و پشتیبانی هیات‌های مذهبی و گروه‌های مردمی به‌منظور گسترش سنت حسنه انفاق و نیکوکاری انجام می‌شود.

وی با تاکید به استفاده از تمام ظرفیت‌ها برای خدمت‌رسانی بهتر به مددجویان زیرپوشش افزود: در این ایام برای رساندن هرچه سریع‌تر نذورات خیران شامل صدقه، اطعام، هدایا و کمک‌های نقدی، کالا و خدمات، به محرومان واقعی برنامه‌ریزی شده است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) اصفهان اظهار داشت: در کنار توزیع غذای گرم و بسته های معیشتی برای نیازمندان، طرح اکرام ایتام و محسنین در ماه محرم و صفر نیز عملیاتی و پیگیری می‌شود.

وی اضافه کرد:طرح اشاره شده از جمله طرح‌هایی است که کمیته امداد در راستای ترویج فرهنگ اکرام و رسیدگی به فرزندان یتیم و نیازمند به آن توجه ویژه دارد.

زارع، با دعوت از همشهریان برای همراهی در این پویش مردمی، گفت: مردم استان می‌توانند، نذورات خود در طول ماه محرم تا پایان ماه صفر را به شماره کارت ۶۰۶۳۷۳۷۰۰۰۰۰۲۵۰۹ واریز یا با استفاده از شماره‌گیری کد #۰۳۱*۸۸۷۷* همچنین مراجعه حضوری به دفاتر این نهاد و مراکز نیکوکاری در سطح استان اقدام کنند.

در زمان حاضر بیش از ۱۲۰ هزار خانوار با جمعیت ۳۰۰ هزار نفری زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) اصفهان قرار دارند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha