۲۷ تیر ۱۴۰۲، ۱۱:۵۲
کد خبرنگار: 1050
کد خبر: 85173460
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

ساماندهی توزیع کالاهای اساسی ویژه نذورات محرم در کرج ضروری است

کرج - ایرنا - معاون استاندار البرز و سرپرست فرمانداری کرج گفت: توزیع کالاهای اساسی ویژه نذورات با توجه به نزدیک شدن به ایام محرم دراین شهرستان ضروری است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، " یحیی رمضانی" روز سه شنبه در نشست کارگروه تخصصی آرد و نان کرج افزود: در ایام محرم با افزایش نذورات مردمی، فعالیت موکب ها و حجم مراجعات به هیات های مذهبی مواجه هستیم که همین امر افزایش حجم تقاضا را برای کالاهای اساسی از جمله شکر ، نان و روغن به همراه دارد بنابراین باید روند توزیع در شهرستان کرج ساماندهی شود.

وی در ادامه با اشاره به اینکه دولت مردمی و انقلابی سیزدهم همواره به صورت میدانی پای کار است بیان کرد: روحیه جهادی، بسیجی و انقلابی در کار یکایک مسوولان شهرستانی باید متبلور باشد و امیدآفرینی را با کار جهادی باید سرلوحه کار خود قرار دهید.

رمضانی با بیان اینکه هدف ما خدمت به مردم است، گفت: منش، روش و قول ها و عملکرد ما باید آمیخته با امیدآفرینی در جامعه باشد تا سرمایه های اجتماعی حفظ شود.

ساماندهی توزیع کالاهای اساسی ویژه نذورات محرم در کرج ضروری است


معاون استاندار البرز با تاکید بر پرهیز مسوولان از پشت میز نشینی و حضور میدانی برای اتخاذ تصمیمات راهبردی در خصوص مسایل شهرستان افزود: گاهی حضور در میدان اجرا موجب اخذ تصمیمات مناسب تری خواهد بود و لذا مدیران بجای آنکه ذهن خود را معطوف بر موضوعات از طریق کارتابل و نامه نگاری ها کنند در میدان کار با ارزیابی شرایط و تمامی جوانب امر تصمیم گیری کنند.

رمضانی با اشاره بر ضرورت انجام کارهای علمی و کاربردی گفت: باید در فرصت کوتاهی که برای خدمتگزاری فراهم شده و آن را مرهون خون مطهر شهدا هستیم، این جایگاه را حق الناس بدانیم و در عرصه خدمتگزاری سربلند عمل کنیم.

در نشست کارگروه تخصصی آرد و نان کرج مسایل و دغدغه های نانوایی ها در شهرستان کرج بررسی و در خصوص بازدید میدانی از هشت نانوایی در سطح شهر و مشکلات آنها تصمیمات راهبردی اتخاذ شد.
یک هزار و ۳۰۲ نانوایی در شهرستان کرج فعالیت دارند .

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha