۲۷ تیر ۱۴۰۲، ۱۴:۴۲
کد خبرنگار: 998
کد خبر: 85173537
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

فعالیت هزار و ۳۵۰ هیات مذهبی خراسان جنوبی در ماه محرم

بیرجند - ایرنا - معاون فرهنگی و آموزشی اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی گفت: محرم امسال هزار و ۳۵۰ هیات مذهبی فعال در استان نقش آفرینی مثبتی در گفتمان واحد حول جهاد تبیین و امیدآفرینی خواهند داشت.

حجت‌الاسلام محمد قناعت روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در زمینه محتوایی تاکید بر گفتمان واحد حول محورهای جهاد تبیین، امیدآفرینی و نشر خوبی‌ها، توجه به کانون خانواده و پاسخگویی به شبهات است.

وی گفت: تاکنون ۲۵ گردهمایی توجیهی برای مسئولان هیات‌های مذهبی، روحانیون و مداحان در استان برگزار شده است.

معاون فرهنگی و آموزشی اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی ادامه داد: هزار و ۲۰۰ مُبلغ در آستانه دهه اول ماه محرم به مناطق مختلف استان اعزام شدند که از این تعداد ۴۰۰ نفر از قم و مشهد و ۸۰۰ نفر روحانیون بومی، مستقر، هجرت، طرح هدایت و طرح امین هستند.

وی با بیان اینکه در تمامی شهرها و روستاهای استان درخواست برای برپایی ایستگاه‌های صلواتی داریم گفت: به ادارات تبلیغات اسلامی اعلام شده تا در همه روستاها اعزام داشته باشند و هیچ درخواست اعزامی را بی پاسخ نگذارند.

قناعت افزود: ۲ هزار و ۳۰۰ مسجد استان خراسان جنوبی هم در ماه محرم و صفر با برنامه‌های متنوع فعال خواهند بود.

وی اظهار داشت: توزیع اقلام مورد نیاز در ماه محرم از جمله برنج، گوشت و شکر فقط از طریق سایت خدمات بیرق https://beyraghkhadamat.ir انجام خواهد شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha