۲۷ تیر ۱۴۰۲، ۱۷:۲۱
کد خبرنگار: 1226
کد خبر: 85173654
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

سالانه ۲۰ میلیارد ریال برای مناسب سازی معابر بجنورد هزینه می شود

بجنورد-ایرنا- معاون فنی و امور زیربنایی شهرداری بجنورد گفت: سالانه ۲۰ میلیارد ریال برای مناسب سازی معابر و اماکن عمومی شهر بجنورد هزینه می شود.

مجتبی پارساپور روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: مناسب سازی معابر شامل اقدامات برای تسهیل در رفت و آمد افراد معلول است تا فرد بتواند به تنهایی و بدون کمک دیگران در معابر شهر و سایر اماکن تردد کند.

وی افزود: در سالجاری نیز ۲۰ میلیارد ریال اعتبار برای اقدامات مربوط به مناسب سازی معابر پیش بینی شده است.

پارساپور با اشاره به رعایت مناسب سازی در طرح های جدید عمرانی، گفت: طرح هایی که از سال ۹۶ وارد مرحله اجرایی شده با رعایت قوانین مناسب سازی انجام شده است.

معاون فنی و امور زیربنایی شهرداری بجنورد خاطرنشان کرد: در این زمینه برخی دستگاه های اجرایی و بانک ها در ساخت و سازها به قوانین مربوط به مناسب سازی توجه ای نمی کنند که شمار زیادی از آنها از شهرداری تذکر و اخطار گرفته اند.

وی گفت: یکی از ایرادهای مهم در ساخت و سازها، تجاوز به معابر است به گونه ای که در ایجاد برخی عابربانک ها، ضوابط و قوانین مربوط به مناسب سازی رعایت نشده است و پله های تعبیه شده در معبر برای دسترسی به عابربانک، تردد را برای جامعه هدف مناسب سازی مشکل کرده است.

پارساپور درباره گلایه ها از مناسب سازی ها در خیابان ها گفت: در برخی موارد خط کشی های خیابان ها به جوی آب و یا فضای سبز ختم می شود که تردد جامعه هدف مناسب سازی را با مشکل روبه رو می کند که این موارد در دست شناسایی و اصلاح است.

معاون فنی و امور زیربنایی شهرداری بجنورد خاطرنشان کرد: محل اجرای خط کشی ها با هماهنگی پلیس راهنمایی و رانندگی اجرا می شود.

خراسان شمالی در شمال شرق کشور قرار دارد و شهر بجنورد مرکز آن ۲۱۰ هزار نفر جمعیت دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha