۲۷ تیر ۱۴۰۲، ۱۵:۵۸
کد خبرنگار: 1179
کد خبر: 85173781
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

معاون امنیتی استانداری خوزستان: بحث آموزش یکی از ارکان مهم در انتخابات است

اهواز - ایرنا - معاون امنیتی انتظامی استانداری خوزستان بحث آموزش را یکی از ارکان مهم در انتخابات دانست و گفت: تمام دست اندرکاران حاضر در انتخابات باید آموزش لازم را ببینند.

به گزارش ایرنا ولی الله حیاتی روز سه شنبه در نشست ستاد انتخابات خوزستان در استانداری اظهار کرد: ستاد امنیت انتخابات با احکامی که توسط استاندار صادر شد، جلسات خود را در استان تشکیل داده و برنامه ریزی لازم را انجام می دهد.

وی وظیفه اصلی ستاد تامین امنیت انتخابات را در قبل، حین و بعد از انتخابات عنوان کرد و افزود: قبل از انتخابات، فضای امنیتی شهرستانها رصد و آسیب‌شناسی لازم انجام می‌شود سپس اطلس امنیتی برای هر شهرستان صادر و به تصویب شورای امنیت کشور می‌رسد که بر مبنای آن گام بر می‌داریم.

حیاتی گفت: وظایف ستاد تامین در حین انتخابات، نظم و امنیت روز انتخابات است. در حال حاضر جلسات این ستاد به صورت مستمر و ۲ هفته یک بار در استان انجام می‌شود.

وی در پایان به آموزش تمام اعضای حاضر در انتخابات تاکید کرد و افزود: یکی از چالش‌ها در انتخابات، تاخیر در اعلام نتایج است که برای رفع این مشکل باید نسبت به ارتقاء کیفیت های آموزش ویژه افراد حاضر در شعب اخذ رای بیش از پیش برنامه ریزی کرد.

در ادامه احمد موالی زاده سرپرست فرمانداری اهواز گفت: تمام تمهیدات لازم برای انتخابات شهر اهواز در حال انجام است و جلسات متعددی در این خصوص برگزار کردیم.

وی افزود: برنامه‌های آموزشی خوبی برای دست اندرکاران حاضر در شعب و فرمانداری در نظر گرفتیم تا شرایط برای برگزاری یک انتخابات سالم و پرشور فراهم شود.

سرپرست فرمانداری اهواز گفت: علاوه بر برگزاری صحیح انتخابات، درصد مشارکت مردم هم باید ملاک کار فرمانداران باشد.

براساس این گزارش، انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری به صورت همزمان در روز جمعه ۱۱ اسفندماه امسال برگزار می شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha