۲۷ تیر ۱۴۰۲، ۱۵:۱۶
کد خبرنگار: 949
کد خبر: 85173809
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

دادگستری استان اصفهان با کمبود فضای اداری مواجه است

کاشان – ایرنا – رئیس کل دادگستری استان اصفهان گفت:این نهاد برای انجام وظایف محوله با کمبود فضای اداری مواجه است.

به گزارش ایرنا،حجت‌الاسلام اسدالله جعفری روز سه شنبه در آیین افتتاح ساختمان جدید دادگاه عمومی بخش زواره افزود:با عنایت رییس قوه قضائیه و تلاش معاون پشتیبانی و مالی و همکاری مسوولان در دولت سیزدهم ،در بعضی حوزه های قضایی برای رفع کمبودها اقدام شده و امروز به طور همزمان چهار طرح عمرانی با زیربنای دو هزار و ۷۰۰ مترمربع و اعتبار ۱۰ میلیارد تومان در استان اصفهان به بهره برداری رسید.
وی اظهار کرد:دادگاه عمومی بخش زواره اردستان فاقد ساختمان بود ، از این رو احداث ساختمان در دستور کار قرار گرفت و امروز شاهد افتتاح و بهره برداری از ساختمان دادگاه این بخش با زیربنای ۴۰۰ مترمربع با صرف اعتباری ببش از ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان هستیم.

رییس کل دادگستری استان اصفهان بیان کرد:همچنین امروز همزمان ساختمان جدید شهرستان نجف آباد و ۲ طرح دادگستری کل استان اصفهان نیز افتتاح و به بهره برداری رسیده است.
جعفری با بیان اینکه کمبودها و نیازهای استان در حوزه فضای اداری به خصوص در مرکز استان زیاد است و با چالش جدی در این حوزه مواجه هستیم.

جعفری افزود: بعد از سه سال توقف با دستور رییس قوه قضائیه موانع عملیات طرح ۳۲ هزار مترمربعی در بزرگراه شهید کشوری برطرف و عملیات عمرانی این طرح شروع شده، دیگرطرح های نیمه کاره نیز در دست اقدام است که بر اساس مصوبات سفر ریاست جمهوری تکمیل خواهد شد.
بخش زواره به مرکزیت شهر زوراه و دارای ۶۲ روستا با جمعیت حدود  ۱۳ هزار نفر در ۱۴ کیلومتری شمال شرقی اردستان واقع شده است.
شهرستان اردستان با بیش از ۴۳ هزار نفر جمعیت در ۱۱۸ کیلومتری شمال اصفهان واقع شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha