۲۷ تیر ۱۴۰۲، ۱۶:۱۷
کد خبرنگار: 1287
کد خبر: 85173876
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

مهمترین اخبار قضایی و انتظامی چهارمحال و بختیاری

شهرکرد- ایرنا-دستگیری فروشنده سکه قلابی، کشف کالای قاچاق و کشف دستگاه حفاری قاچاق از مهمترین خبرهای حوزه قضایی و انتظامی چهارمحال و بختیاری در روز ۲۶تیرماه است.

به گزارش روز سه‌شنبه ایرنا به نقل از روابط عمومی دادسرای عمومی و انقلاب استان، بازپرس ویژه رسیدگی به جرایم جعل و کلاهبرداری چهارمحال و بختیاری گفت: فردی که اقدام به فروش سکه تقلبی در شهرکرد و استان‌های همجوار کرده بود، دستگیر و تحویل زندان شد.

وی افزود: متهم به فروش سکه تقلبی به جرم خود اعتراف کرد و دستورات قضایی لازم برای شناسایی دیگر مالباختگان صادر شده است.

کشف کالای قاچاق در خانمیرزا

جانشین فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری از کشف کالای قاچاق در شهرستان خانمیرزا خبر داد.

سرهنگ محمدسعید یاری با اعلام این خبر افزود: در راستای اجرای طرح سراسری مبارزه با کالای قاچاق ماموران یگان امداد خانمیرزا هنگام گشت‌زنی و کنترل محور مواصلاتی و مسیرهای اصلی به یک دستگاه وانت نیسان که در مسیرهای اصلی در حال حرکت بود مشکوک و با هماهنگی مقام قضایی با رعایت موازین شرعی و قانونی نسبت به توقیف آن اقدام کردند.

وی اظهار داشت: در بازرسی از خودرو متوقف شده، چهار دستگاه کولر اسپلیت ۳۰ هزار به همراه پنل مربوطه و یک موتور و قطعات موتور خودرو هیوندای کشف و ضبط شد.

جانشین فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری گفت : براساس نظر کارشناسان ارزش این محموله کالای قاچاق سه میلیارد ریال عنوان شد.

وی گفت: در این رابطه یک متهم دستگیر و به مراجع قضایی معرفی شد.

کشف یک دستگاه حفاری قاچاق

فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری از کشف یک دستگاه حفاری قاچاق به ارزش ۲۰ میلیارد ریال خبر داد.

سردار منوچهر امان اللهی افزود: در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز، ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان، هنگام کنترل خودروهای عبوری در محور مواصلاتی بروجن - شهرکرد به یک دستگاه خودرو کامیون کشنده را به ظن حمل کالای قاچاق متوقف کردند.

وی گفت: ماموران پلیس در بازرسی از این خودرو یک دستگاه حفاری با ۱۲ مته مربوطه، که راننده کامیون اقدام به اظهار خلاف واقع و نقض تشریفات قانونی کرده بود را توقیف کردند.

سردار امان‌اللهی با بیان اینکه کارشناسان ارزش محموله کشف شده را ۲۰ میلیارد ریال برآورد کردند، افزود: در همین ارتباط یک متهم دستگیر و پس از تکمیل تحقیقات تحویل مقام قضایی داده شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha