۲۷ تیر ۱۴۰۲، ۱۶:۱۴
کد خبرنگار: 2170
کد خبر: 85173925
T T
۳ نفر

برچسب‌ها

نخستین لیگ مینی فوتبال کیش قهرمانان خود را شناخت

کیش – ایرنا - سرپرست معاونت ورزش و تفریحات سالم منطقه آزاد کیش گفت: نخستین لیگ مینی فوتبال کیش با قهرمانی تیم‌های «الصاروج» و «پرسپولیس» به پایان رسید.

«عزیزاله فرضی‌پور» روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، اظهار کرد: با قهرمانی تیم «الصاروج» در رده پیشکسوتان و «پرسپولیس» در رده آزاد پرونده نخستین لیگ مینی فوتبال کیش بسته شد.

وی با بیان اینکه این رقابت‌ها باحضور تیم‌های ارمک، شاهین، غروب کیش، اتحادسفین، سرخپوشان، پرسپولیس، شیباافرند، اهورا، الصاروج، شرکت عمران آب و خدمات وفست فود بوهو در دو رده سنی آزاد وپیشکسوتان از دیماه ۱۴۰۱ آغاز شده بود، اضافه کرد: این تورنمنت به همت هیات ورزش‌های همگانی و با همکاری معاونت ورزش و تفریحات سالم آغاز و شب گذشته با معرفی تیم‌های برتر به پایان رسید.

سرپرست معاونت ورزش و تفریحات سالم منطقه آزاد کیش در رابطه با رده بندی مسابقات پیشکسوتان گفت: تیم‌های «الصاروج»، «شرکت عمران، آب و خدمات» و «فست فود بوهو» عناوین اول تا سوم راکسب کردند.

وی افزود: در رده آزاد نیز تیم‌های «پرسپولیس»، «اتحادسفین» و «شاهین» اول تا سوم شدند.

«فرضی‌پور» با بیان اینکه مهدی خجسته از تیم پرسپولیس عنوان بهترین بازیکن جوان را کسب کرد، ادامه داد: «حسین ره پیشه» از تیم سرخپوشان نیز عنوان بهترین بازیکن لیگ را به خود اختصاص داد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha