پایان کابوس‌ ستاره اسبق منچستر؛ گیگز از اتهام خشونت خانگی تبرئه شد

تهران- ایرنا- ستاره ولزی اسبق باشگاه منچستریونایتد پس از ۲ سال و نیم از اتهام خشونت خانگی علیه نامزد سابقش تبرئه شد.

به گزارش شامگاه سه‌شنبه ایرنا، روزهای پرحاشیه اسطوره ولزی منچستریونایتد تمامی ندارد. رایان گیگز که پس از خداحافظی از فوتبال حواشی‌ زندگی شخصی‌اش پررنگ‌تر شد، به طوری که او در یک دهه گذشته بارها به دلیل پرونده‌های مختلف اخلاقی در مظان اتهام قرار گرفته است.

با این حال، گیگز در آخرین پرونده توانست پیروز شود و از خشونت خانگی علیه نامزد سابقش و حمله به خواهر وی تبرئه شود.

وینگر اسبق منچستریونایتد و ولز قرار بود اواخر این ماه به اتهام حمله خشونت‌آمیز به کیت گرویل ۳۹ ساله در فاصله دسامبر ۲۰۱۷ تا نوامبر ۲۰۲۰ مجددا محاکمه شود.

گیگز در سال ۲۰۲۰ پس از این اتهام بازداشت و در ادامه به قید وثیقه آزاد شد. با این حال پس از اینکه نامزد سابق گیگز از ارائه مدارک خودداری کرد، ستاره اسبق شیاطین سرخ بی‌گناه شناخته شد.

نماینده گیگز در دادگاه پس از اعلام بی‌گناهی وی گفت که گیگز عمیقاً از اینکه پیگرد قانونی سرانجام به پایان رسیده است، احساس آرامش می‌کند. به گفته وکیل گیگز، او از نوامبر ۲۰۲۰ برای پاک کردن نام خود از این اتهام‌ها جنگیده است. به گفته وی، ستاره اسبق تیم ملی ولز از ابتدا بی‌گناه بوده و درباره او دروغ‌های زیادی گفته شده است.

گیگز در سال ۲۰۲۲ به دلیل اتهامات وارده، از سمت سرمربیگری تیم ملی ولز کنار رفت. او ۶۴ بازی ملی برای ولز انجام داد و یکی از مالکین تیم سالفورد در لیگ دو است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha