۲۸ تیر ۱۴۰۲، ۱۲:۲۰
کد خبرنگار: 898
کد خبر: 85174502
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

آمادگی پلیس برای خدمت به عزاداران حسینی/ همکاری پنج هزار پلیس یار محرم در البرز

کرج - ایرنا - فرمانده انتظامی البرز برآمادگی همه جانبه در راستای ارائه خدمات و تمهیدات پلیسی به عزاداران حضرت سید الشهدا (ع) تاکید کرد.

سردار " حمید هداوند " روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا ضمن تسلیت ایام سوگواری محرم اظهارکرد: پلیس استان البرز ضمن ایجاد فضایی مناسب توام با امنیت برای برگزاری هرچه با شکوه تر مراسم سوگواری سرور و سالار شهیدان(ع)، تا بعد از اتمام برنامه های عزاداری همراه شهروندان بوده و در برقراری نظم و انضباط شد آمدی فعالیت خواهد کرد.

وی اضافه کرد: عزاداران اباعبدالله الحسین (ع) همزمان با آغاز ماه محرم اقدام به برپایی مراسم عزاداری در مساجد، تکایا و حسینیه ها می کنند و امیدواریم امسال با شکوه تر از سال های قبل برگزار شود.

وی گفت: انجام هرگونه اعمالی که منجر به ایجاد وهن در دین مبین اسلام شود تقبیح گردیده و همکاری مسئولان هیئت و عموم عزاداران حسینی مورد تاکید است.

سردار هداوند بیان کرد: مسئولان هیئات عزاداری حین حرکت دسته های عزاداری در خیابان ها به منظور جلوگیری از هرگونه بی نظمی و راهبندان، نهایت همکاری با عوامل انتظامی و راهور مستقر در محل داشته باشند.

وی گفت: به منظور استفاده بهینه از ظرفیت های مردمی، همیاران محرم (پلیس) در بیش از چهار هزار هیئت مذهبی در مساجد، حسینیه ها ، امام زاده ها و کانون های مذهبی و فرهنگی سازماندهی شده اند.

ساماندهی پنج هزار پلیس یار محرم در البرز

آمادگی پلیس برای خدمت به عزاداران حسینی/ همکاری پنج هزار پلیس یار محرم در البرز

فرمانده انتظامی البرز در بخش دیگری ازسخنان خود نیز از ساماندهی پنج هزار پلیس یارمحرم برای نظم بخشی به فعالیت هیئت های مذهبی در این استان خبرداد.

سردار هداوند اظهار کرد: این همیاران پلیس در بیش از چهار هزار هیات مذهبی در مساجد، حسینیه ها ، امام زاده ها و کانون های مذهبی و فرهنگی با پلیس همکاری دارند.

وی افزود: پلیس یاران محرم در هیات های مذهبی کار نظم بخشی در معابر و مکان های عزاداری را برعهده دارند و هماهنگی و تعامل با کلانتری های محل برای جلوگیری از ترافیک در معابر در زمان حرکت دسته های عزاداری، هماهنگی در استقرار ایستگاه های صلواتی، ارتباط مستمر با پلیس و اعلام موارد تخلف از دیگر وظایف پلیس یاران در هیات های مذهبی است.

وی تاکید کرد: مسئولان هیئت های عزاداری استان موظفند هرگونه حرکت منجر به بی نظمی را بلافاصله به مرکز فوریت های پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha