پیشرفته‌ترین شبیه‌سازی‌های دریایی در کشور انجام شد

نوشهر- ایرنا - فرمانده دانشگاه علوم دریایی امام خمینی (ره) نوشهر با بیان این که توسعه همه جانبه شرکت های دانش بنیان در جنگ اقتصادی دشمن علیه جمهوری اسلامی ایران اجتناب ناپذیر است، گفت که پیشرفته‌ترین شبیه‌سازی‌های دریایی در کشور طراحی و انجام شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، دریادار دوم آریا شفقت روز یکشنبه در همایش رویداد استارتاپی ایده ها و طرح های خلاقانه در دانشگاه علوم دیایی نوشهر افزود: فعالان این عرصه درواقع سربازان جنگ عرصه های علم و فناوری هستند.

وی اظهارداشت: امروز اگر قرار است کشوری در دنیا حرفی برای گفتن داشته باشد ضروری است به دانش و علم و آگاهی روز نظیر شرکت های دانش بینان دست باید.
فرمانده دانشگاه علوم دریایی نوشهر یادآور شد : تقویت کارهای تیمی شرکت های استارتاپی در نظام آموزشی کشور نیازهای ضروری امروز جامعه است که امید است این مهم از مقطع ابتدایی آغاز بشود.

وی خاطرنشان کرد: در زمان حاضر به فرموده رهبر معظم انقلاب اسلامی وارد جنگ ترکیبی و شناختی شده ایم، بنابرین نیاز است به شرکت دانش بنیان در همه حوزه های اقتصادی، علمی و و امورات دیگر توجه اساسی بشود.

پیشرفته‌ترین شبیه‌سازی‌های دریایی در کشور انجام شد

دریادار شفقت ادامه داد: با همین رویکرد یکی از پیشرفته ترین شبیه سازی های دریایی با کمک واحدهای فناور و شرکت های دانش بنیان توسط دانشجویان نیروی دریایی طراحی شده است.

فرمانده دانشگاه علوم دریایی نوشهر وابسته نبودن شرکت های استارتاپی به منابع دولتی را از ویژگی این واحدها برشمرد و تصریح کرد : جامعه برای این که به نیازمندی های مختلف سریعتر دست یابد به طرح ها و خلاقیت های فعالان استارتاپی نیاز دارد تا با کمک آن کشورمان هر چه سریعتر به اهداف مدنظر دست یابد.

پیشرفته‌ترین شبیه‌سازی‌های دریایی در کشور انجام شد

شرکت نوپا، شرکت نوآفرین یا استارت‌آپ (انگلیسی: Startup، کوتاه شدهٔ Startup Company) به شرکت یا کسب‌وکاری گفته می‌شود که به تازگی و در نتیجهٔ کارآفرینی یک یا چند فرد ایجاد شده‌است. چنین مجموعه‌هایی رشد سریعی دارند و در جهت تولید راه حلی نوآورانه و دوام پذیر برای رفع یک نیاز در بازار شکل می‌گیرند.

امروزه ایده پردازی و نوآوری، انقلابی بزرگ در حوزه های کارآفرینی و ظهور کسب و کارهای نو در جهان بوجود آورده است. به منظور گردآوری و تسریع ورود ایده ها به بازار تولید محصولات، مسابقات استارت آپی در سراسر دنیا و با موضوعات مختلف شکل گرفته اند تا جریان تبدیل ایده به پدیده و در نهایت ورود به بازار را تسهیل و تسریع نماید.

صنایع دریایی، فناوری اطلاعات، فنی مهندسی، گردشگری دریایی ف کشاورزی و منابع طبیعی و سلامت دریایی از جمله محورهای همایش یکروزه رویداد استارتاپی ایده ها و طرح های خلاقانه است.

در این همایش شماری از مسوولان کشوری و استانی و شهرستان و صاحبان شرکت های استارتاپی حضور داشتند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha