شماره اورژانس  ۱۲۳ بهزیستی فارس امسال  چهار هزار و ۶۰۰ بار به صدا در آمد

شیراز-ایرنا-مدیرکل بهزیستی استان فارس گفت: بیش از چهار هزار ۶۰۰ مورد تماس با اورژانس ۱۲۳ بهزیستی فارس در سه ماه اول سال جاری ثبت شده است.

محمدرضا هوشیار روز چهارشنبه در مانور سراسری اورژانس اجتماعی فارس که به مناسبت هفته بهزیستی برگزار شد افزود: مانور سراسری نیروهای اورژانس فارس با هدف آشنایی هر چه بیشتر مردم با اورژانس اجتماعی و خط تلفن ۱۲۳ و نحوه خدمات رسانی این مجموعه برگزار شد. در حاشیه این برنامه مانور اورژانس اجتماعی شهرستان بیضا با ۶ نفر پرسنل آغاز به کار و ارائه خدمات کرد .

هوشیار ، کاهش و کنترل آسیبهای اجتماعی در بحرانها، از جمله بحرانهای فردی، خانوادگی، خشونت و اجتماعی را از وظایف و فعالیتهای اورژانس ۱۲۳ عنوان کرد و گفت: خط تلفن ۱۲۳ پاسخگوی تماسهای مردمی در رابطه با مسائل و آسیبهای اجتماعی است و در سه ماهه اول سال جاری بیش از چهار هزار و ۶۰۰ مورد تماس با اورژاس ۱۲۳ بهزیستی برقرار شده است و بیش از ۲ هزار نفر نیز از خدمات تیم سیار اورژانس اجتماعی استفاده کرده‌اند.

او در ادامه ، تخصصی بودن، بموقع بودن و در دسترس بودن را از مهمترین ویژگی های خدمات اورژانس اجتماعی دانست و ادامه داد : از این طریق ارائه خدمات به مردم و جامعه هدف بهزیستی انجام می گیرد به نحوی که این خدمات محدود به زمان مکان خاصی نباشد.

مدیر کل بهزیستی فارس تشریح کرد: افراد دارای اختلافات حاد خانوادگی,زنان و دختران در معرض آسیب یا آسیب دیده اجتماعی,افرادی که قصد خودکشی دارند یا خودکشی کرده اند,همسران آزار دیده ,کودکان آزار دیده,موارد مربوط به سالمند آزاری,معلول آزاری و سایر خشونت های خانگی,کودکان کار و خیابان , افراد دارای اختلال هویت جنسی و سایر افرادی که در شرایط بحرانی قرار دارند همگی گروه های هدف خدمات اورژانس اجتماعی بهزیستی هستند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha