مهلت ارائه اظهارنامه اشخاص حقوقی و صاحبان درآمد املاک تجاری ۳۱ تیرماه پایان می‌یابد

بوشهر- ایرنا- مدیر کل امور مالیاتی استان بوشهر گفت: مطابق قانون، مهلت ارائه اظهارنامه مالیاتی اشخاص حقوقی و صاحبان درآمد املاک تجاری ، روز شنبه ۳۱ تیرماه پایان می یابد و این مهلت تمدید نخواهد شد.

محمد جواد رستمی روز چهارشنبه در گفت‌وگو با ایرنا اظهار کرد: اشخاص حقوقی به منظور بهره‌مندی از مشوق‌های قانونی، باید اظهارنامه مالیاتی خود را تا پایان روز شنبه ۳۱ تیرماه سالجاری ارائه کنند.

وی افزود: پرداخت‌نکردن مالیات یا برحسب مورد تسلیم‌نکردن اظهارنامه مالیاتی در موعد مقرر، مشمول جرائم قانونی می شود که از مودیان درخواست می شود تکالیف قانونی خود را در موعد مقرر انجام دهند.

مدیر کل امور مالیاتی استان بوشهر تصریح کرد: اگر چه تمامی صاحبان مشاغلی که مجموع فروش کالا و یا ارائه خدمات آن ها در سال ۱۴۰۱، کمتر از ۶۷ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال باشد از ارائه اظهارنامه مالیاتی معاف هستند، اما نیاز است اشخاص حقوقی و صاحبان درآمد املاک تجاری نسبت به تسلیم اظهارنامه تا پایان روز کاری ۳۱ تیرماه اقدام کنند.

رستمی ادامه داد: مودیانی که میزان فروش کالا و ارائه خدمات آنها در سال ۱۴۰۱ بیش از ۶۷ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال بوده، مشمول استفاده از تسهیلات ماده ۱۰۰ نمی شوند و مکلف به ارائه اظهارنامه در موعد مقرر هستند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha