۸۲ درصد مصوبات سفر استاندار آذربایجان غربی به اشنویه تحقق یافت

ارومیه - ایرنا - فرماندار اشنویه گفت: با تمهیدات اندیشیده شده و تعامل ادارات، ۸۲ درصد مصوبات سفر استاندار آذربایجان غربی به این شهرستان تحقق یافته است.

به گزارش ایرنا، سیدعلی ترابی روز چهارشنبه در چهارمین جلسه شورای اداری افزود: در مجموع ۷۹ مصوبه شامل ۶۷ مصوبه عمرانی و ۱۲ مصوبه اقتصادی برای شتاب بخشیدن به روند توسعه، پیشرفت و آبادانی شهرستان اشنویه در این سفر به تصویب رسیده بود.

وی اضافه کرد: در قالب این مصوبات، ۹۸ پروژه عمرانی در بخش‌های مختلف شهرستان اشنویه در حال اجراست.

فرماندار اشنویه ادامه داد: تعامل و همکاری ادارات جهت تحقق برنامه‌ها و سیاست‌های بالادستی اساسی است با توجه به ایام محرم و میزبانی از زائران تمهیدات لازم اندیشیده شده و فضاسازی لازم نیز در شهرستان صورت گرفته است.

ترابی اظهار کرد: در موضوع تنظیم بازار، بازرسی از اصناف شهرستان به صورت مداوم در حال اجراست و ۴۶ فروشگاه در اشنویه نیز به طرح کالابرگ متصل شده‌اند.

وی یادآور شد: طرح‌های عمرانی نیمه تمام در این شهرستان نیز از پیشرفت فیزیکی بالایی برخوردارند و در هفته دولت شاهد اتمام طرح‌های نیمه تمام و افتتاح پروژه‌های شاخص خواهیم بود.

فرماندار اشنویه تاکید کرد: طرح توسعه پایدار روستایی در ۷۴ روستای اشنویه با هدف احصای مشکلات و توسعه پایدار با حضور مسوولان ادارات هر هفته اجرا می‌شود.

در این جلسه رییس مرکز تبلیغات اسلامی و معاون هماهنگ کننده سپاه اشنویه نیز در خصوص ایام محرم، فضاسازی، حضور کاروان راهیان نور در شهرستان گزارشی ارائه کردند.

اشنویه در جنوب آذربایجان غربی واقع است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha