۲۸ تیر ۱۴۰۲، ۱۶:۲۱
کد خبرنگار: 1285
کد خبر: 85174746
T T
۳ نفر

برچسب‌ها

مقدمات اعزام زائران اربعین حسینی از چهارمحال و بختیاری فراهم شد

شهرکرد- ایرنا- اعضای ستاد هماهنگی برگزاری راهپیمایی اربعین حسینی چهارمحال و بختیاری در نشست روز چهارشنبه این ستاد برای اعزام زائران از این استان هماهنگی لازم را ایجاد و مقدمات را فراهم کردند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری در این نشست اظهار داشت: بسیاری از ملزومات و امکانات لازم برای حمل و نقل و میزبانی از زائران اربعین حسینی در مسیر راهپیمایی و در کشور عراق فراهم شده است.

محسن حسین‌میرزایی ادامه داد: آب آشامیدنی، دارو، ژنراتورهای گاز، گاز مایع، دستگاه یخ‌ساز و تانکرهای آبرسان از سوی دستگاه‌های اجرایی و موکب‌ها تامین شده و سایر نیازمندی‌ها نیز در ادامه با جلب مشارکت‌های مردمی و همچنین کمک دستگاه‌های اجرایی فراهم می‌شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: تمام تلاش اعضای ستاد بر این است که امسال خدماتی مطلوب‌تر و باکیفیت‌تر به زائران اربعین حسینی ارائه دهیم.

حسین‌میرزایی آماده‌سازی زائرسرای استان در مسیر راهپیمایی اربعین را نیز موضوع مهمی عنوان کرد و گفت: تلاش می‌شود زائرسرا برای خدمات‌رسانی در ایام اربعین حسینی امسال آماده شود.

وی یادآور شد: برای بهره‌گیری از فضای معنوی زیارت اربعین و همچنین رعایت نکات بهداشتی و ملزومات سفر نیز برنامه‌های تبیینی و آگاهی‌بخش از رسانه‌ها اطلاع‌رسانی می‌شود.

به گزارش ایرنا، همه ساله جمعیت چند میلیونی از سراسر جهان در ایام اربعین شهادت سید و سالار شهیدان به عراق عزیمت می‌کنند و مسیر نجف تا کربلا را به صورت پیاده طی می‌کنند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha