۲۸ تیر ۱۴۰۲، ۱۷:۳۱
کد خبرنگار: 3092
کد خبر: 85174857
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

نخستین کاروان حجاج گلستانی از سرزمین وحی بازگشتند

گرگان- ایرنا- اولین گروه‌ حجاج گلستانی پس از انجام مناسک حج عصر امروز چهارشنبه از سفر معنوی حج بازگشتند.

مدیرکل فرودگاه‌های گلستان به خبرنگار ایرنا گفت: امسال ۲ هزار و ۹۲۸ نفر از زائران خانه خدا در قالب ۱۳ پرواز به مدت ۶ روز از مدینه منوره به مقصد فرودگاه بین المللی شهدای گرگان باز می‌گردند.

علی متانت اظهار داشت: زائران گلستانی در قالب ۲۰ کاروان در ایام ذی الحجه از فرودگاه بین المللی شهدای گرگان به بیت الله الحرام مشرف شدند که از این تعداد ۱۴ کاروان اهل سنت و ۶ کاروان مربوط به اهل تشیع بود.

وی افزود: دومین کاروان حجاج گلستانی با پرواز ۱۶۳۹ از مدینه در ساعت ۲۳:۵۰ دقیقه امروز وارد فرودگاه بین المللی شهدای گرگان می‌شوند.

مدیرکل فرودگاه‌های گلستان گفت: در مدت بازگشت حجاج استان شماره تلفن ۱۹۹ و ۰۱۷۳۱۲۲۸۰۳۰ اطلاعات پرواز فرودگاه بین المللی گرگان به صورت ۲۴ ساعته پاسخگوی سوالات هم استانی ها در زمینه روز و ساعت پروازهای بازگشت حجاج بیت الله الحرام است.

متانت افزود: تدابیر مناسب برای انجام هر چه بهتر خدمات رسانی و اجرای طرح تکریم در عملیات بازگشت زائران خانه خدا انجام شده است.

وی اظهار داشت: آمادگی کامل و شبانه‌روزی عوامل فرودگاهی برای استقبال از زائران خانه خدا وجود دارد و مراسم استقبال از حجاج در محل فرودگاه انجام می‌شود و برای خدمات دهی بهتر به حجاج از استقبال کنندگان درخواست می‌شود از تجمع در محل فرودگاه پرهیز کنند.

امسال از گلستان ۲ هزار و ۹۳۴ نفر در قالب زائر، مدیر، معاون، روحانی و پزشک به سرزمین وحی اعزام شدند که تاکنون با فوت چهار زائر و بازگشت ۲ نفر پیش از موعد، این تعداد به ۲ هزار ۹۲۸ نفر رسیده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha