۲۸ تیر ۱۴۰۲، ۱۵:۰۸
کد خبر: 85174929
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

چله عاشقی در هشت نقطه استان بوشهر برگزار می‌شود

بوشهر- ایرنا - مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام(ره) استان بوشهر گفت: برنامه چله عاشقی در ایام ماه محرم و صفر براساس اولویت‌بندی و آسیب شناسی در هشت نقطه این استان برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایرنا، علی فرهمندپور روز چهارشنبه در نشست خبری با رسانه‌های استان بوشهر اظهار کرد: گروه‌های جهادی در چله عاشقی طی چهل روز در ایام محرم و صفر فعال و در مناطق مختلف استان اقدام به خدمات رسانی می‌کنند.

وی افزود: جهادگران در چله نوکری در روزها کارهای فرهنگی، آموزشی، درمانی و خدمت‌رسانی را انجام می‌دهند و در شب‌ها نیز نسبت به برگزاری هیات و تعریف برنامه‌های فرهنگی برای مردم اقدام می‌کنند.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) استان بوشهر تصریح کرد: هدف از طرح چله نوکری پشتیبانی از گروه‌های جهادی برای فعالیت‌ در مناطق محروم است که بتوانند در سال‌های آینده خود ادامه‌دهنده این راه باشند.

فرهمندپور افزود: برنامه پیش رو از سوی بنیاد احسان از زیرمجموعه‌های ستاد اجرایی فرمان امام استان بوشهر اجرا می‌شود.

وی در خصوص طرح نسیم احسان گفت: طرح نسیم احسان از جمله برنامه‌های ستاد اجرایی فرمان امام (ره) استان بوشهر است که در قالب این طرح با مشارکت‌های مردمی و بنیاد احسان اهدا سیستم سرمایشی به خانواده‌های نیازمند انجام می‌شود.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) استان بوشهر اضافه کرد: این ستاد سال گذشته ۲۰۰ دستگاه کولر بین خانواده‌های نیازمند این استان توزیع کرد.

فرهمند پور با اشاره به اجرای طرح مشق احسان گفت: در مشق احسان اهدای لوازم‌التحریر و وسایل آموزشی به کودکان نیازمند در حال تحصیل از سوی ستاد اجرایی فرمان امام (ره) استان بوشهر اهدا می‌شود.

وی بیان کرد: در هشت نقطه استان بوشهر، نمایشگاه نقاشی از مقاطع حادثه کربلا و عاشورا تا اربعین حسینی ویژه کودکان و نوجوانان در هشت منطقه استان بوشهر برگزار می‌شود.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) استان بوشهر یادآور شد: به دنبال گره‌گشایی از مشکلات مردم در حوزه کسب‌وکار، تولید محصولات، کشاورزی، کمک‌های معیشتی، اقتصادی و حمایت از محرومین در قالب اجرای طرح چله نوکری، عاشقی و خدمت قرارگاه جهادی استان بوشهر هستیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha